خبرگزاری کار ایران

رضا آستانه گزینه پیشنهادی اصلاح‌طلبان برای استانداری مرکزی

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۵۹۱

شورای اصلاح‌طلبان استان مرکزی در نشست امروز خود بعد از بحث و بررسی فراوان رضا آستانه را به عنوان برترین گزینه ی استانداری مرکزی به دولت تدبیر و امید پیشنهاد نمودند .

به گزارش ایلنا، متن بیانیه شورای اصلاح‌طلبان استان مرکزی به شرح ذیل است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

با سلام و عرض تحیات

به استحضار حضرتعالی میرساند با توجه به پیروزی عقلانیت و تدبیر در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ و حضور و همراهی تمامی ایرانیان از جمله مردم انقلابی ، میهن دوست وحامی اعتدال در دیار آفتاب ، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر پر افتخار مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ورق خورد.

استان مرکزی که مزین به نام بزرگمردانی چون امیرکبیر ، قائم مقام فراهانی ، شهید چمران و از همه مهمتر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) است ، به علت کم توجهی و حضور مدیران غیر بومی و کم توان در دوران دولت های نهم و دهم و واگذاری های غیر اصولی  کارخانجات مهم این استان با مشکلات و گرفتاریهای کارگری و ... مواجه است.

لذا شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان مرکزی شامل تمامی گروه‌ها و احزاب حامی دولت و اشخاص حقیقی و حقوقی موثر در انتخابات های گذشته ، بعد از بررسی های کارشناسی وضمن حمایت از تصمیمات دولت یازدهم در این استان ؛ در ابتدای شروع به فعالیت دولت دوازدهم از میان گزینه های انقلابی ، مطلع و موثر بومی استان در سطح ملی ضمن احترام به تمامی مدیران مجرب و باسابقه ، جناب آقای محمود رضا آستانه را از میان تمامی گزینه های محترم به عنوان برترین گزینه استانداری مرکزی پیشنهاد می نماید.

محمود رضا آستانه از فرماندهان سلحشور دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهید باکری ، از معاونین و مدیران با تجربه ی وزارت نفت در دولت یازدهم و دولت اصلاحات و از نمایندگان مجرب و با سابقه ادوار مختلف مجلس در استان مرکزی بوده است.

امید که با حمایت شخص حضرتعالی و دولت محترم و با توجه به سوابق اجرایی ، صنعتی و فنی و درایت بالا و مدیریت ایشان در سطوح ملی و روحیه انقلابی و مردمی ایشان ، استان مرکزی بعنوان قلب تپنده ی صنعت و اقتصاد کشور فعالتر و پویا تر از گذشته در مسیر توسعه و تعالی گام بردارد.

درخواست حامیان دولت از حضرتعالی و وزیر محترم کشور  جناب آقای رحمانی فضلی، توجه جدی به مسائل و مشکلات استان مرکزی و مردم همیشه قهرمان این استان است. آرزوی ما توفیق روزافزون دولت دوم تدبیر و امید ، سرافرازی ، آبادانی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

شورای اصلاح طلبان استان مرکزی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز