خبرگزاری کار ایران

فاطمی به ایلنا خبر داد:

نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری، مد لباس و پوشاک برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۰۸

سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد فاطمی امروزپنج شنبه (23شهریور) با اعلام این خبر گفت: سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک 25 شهریورماه سال‌جاری در زنجان آغاز به کار می‌کند.

فاطمی، با اشاره به اینکه سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاهها تا 31 شهریورماه دایر خواهد بود.

سرپرست نمایشگاه‌های‌بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه‌های مد و لباس و لوازم‌التحریر و ملزومات اداری، سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی هم در استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این نمایشگاه هم تا 31 شهریورماه دایر بوده و علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 از نمایشگاه‌ بازدید کنند.

وی، با بیان اینکه فضای عمومی اختصاص یافته به سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک و سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی در محل نمایشگاه‌های دائمی استان زنجان، بالغ بر 5 هزار متر مربع است، یادآور شد: غرفه‌بندی‌ها هم در 2 هزار متر مربع صورت گرفته است.

فاطمی، با اشاره به اینکه در مجموع 85 غرفه برای سه نمایشگاه مذکور در زنجان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: علاوه‌بر استان زنجان، نمایندگانی از استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، تهران، قم و شیراز در سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک و سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی حضور دارند.

سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه 70 درصد از غرفه‌داران در سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک و سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی، زنجانی‌ها هستند، افزود: 30 درصد غرفه‌داران از سایر استان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

فاطمی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه‌ این است که محصولات بدون واسطه و ارزان‌تر در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گیرد، تصریح کرد: تنوع اجناس و حمایت از مصرف‌کننده در زمینه قیمت و کیفیت کالا از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز