خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبرداد:

پهلوگیری کشتی‌حامل تجهیزات خریداری شده بندر شهید بهشتی چابهار

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۳۸۳

مدیرکل بنادر و دریانوردی‌استان سیستان و بلوچستان از ورود دومین محموله تجهیزات خریداری شده شامل 13 دستگاه تجهیزات استراتژیک بندری به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

بهروز آقایی در گفت و گو باخبرنگار ایلنا اظهار داشت : تجهیزات وارد شده کنونی که شامل 13 دستگاه انواع تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری با 29 دستگاه کانتینر 40 فوتی شامل 4 دستگاه ریچ استاکر ، 8 دستگاه امتی استاکر و یک دستگاه لیفتراک 20 تنی بوده که نقش اساسی و مکمل را در عملیات بندری ایفا می کند .

وی افزود: استفاده از زیرساخت‌های کلان ایجاد شده بندری در فاز اول طرح و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار  در جذب بار و کالا و تسریع در فرآیند های تخلیه و بارگیری را میسر خواهد ساخت.

آقایی افزود : با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری و دولت محترم به توسعه سواحل مکران و بندر چابهار بعنوان محرک توسعه محور شرق و استانهای جنوب شرق کشور امروز با پیگیری سازمان بنادر و دریانوردی و تامین قسمت دوم محموله تجهیزات تخلیه و بارگیری به ارزش 4 میلیون یورو گام اساسی دیگری در مسیر بهره برداری هر چه سریعتر از این طرح ملی برداشته شده و امکان ارائه خدمات مناسب به صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی فراهم گردیده است.

وی افزود: ورود این تجهیزات تسریع در فرآیندهای تخلیه و بارگیری در بندر چابهار را در پی خواهد داشت.

آقایی‌توسعه بندر چابهار را نیاز مبرم منطقه و کشور دانست و گفت: افتتاح فاز اول طرح و توسعه بندر شهید بهشتی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن امروزی علاوه بر بهبود کیفیت فرآیندهای تخلیه و بارگیری افزایش رضایت صاحبان کالا، تجار و خطوط کشتیرانی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز