خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند/ استاندار جدید فردی باتجربه و متعهد است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۶۱

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از تغییر قطعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهار داشت: مشاور وزیر نفت در شرکت پخش و پالایش بزودی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

" سردار عدال هاشمی‌پور " در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: "علی محمد احمدی" مشاور عالی مهندس زنگنه وزیر نفت بزودی سکان مدیریت ارشد کهگیلویه و بویراحمد را بدست می گیرد.

وی با برشمردن برخی ویژگی‌های مدیریتی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، وی را فردی توانمند در حوزه‌های مختلف عمرانی و بودجه‌ای خواند و خاطرنشان کرد: "احمدی"از دوستان سابق ما با سابقه دوستی بیش از یک دهه است.

عضو کمیسیون نفت و انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در دورانی که اینجانب مجری قرارگاه خاتم الانبیاء بودم آقای احمدی نماینده دهلران استان ایلام بود و پروژه هایی همچون آبرسانی و گازرسانی به حوزه انتخابیه ایشان را باهم انجام داده ایم.

هاشمی با تاکید برسابقه دار بودن دوستی خود با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: احمدی استاندار آینده استان کهگیلویه و بویراحمد فردی باتجربه و متعهد در حوزه های مختلف بوده و از اینکه دولت دوازدهم ایشان را برای استانداری استان ما انتخاب کرده اند جای تقدیر دارد.

وی گفت: استان ایلام زادگاه استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم بوده و از سویی استان ما نیز از استان های محروم است که بدون شک حضور دکتر احمدی در مسئولیت استانداری می‌تواند سبب خیر و برکت باشد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: پذیرس مسئولیت از سوی دکتر احمدی در مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد را به فال نیک گرفته و امیدواریم با همراهی مردم، مسئولان و دولت تدبیر و امید شاهد شتاب توسعه در استان مان باشیم.

هاشمی پور ادامه داد: ارتباط تنگاتنگی بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با دولت تدبیر و امید برای انتخاب استاندار آینده استان بوده و هماهنگی های لازم نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز