خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی:

فعالیت گسترده تشکل‌های اسلامی دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۶۰

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از فعالیت گسترده تشکل‌های اسلامی دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس فنی‌اصل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دو سال گذشته فعالیت‌ها، تشکل‌ها و نشریات متناسب با تعداد دانشجویان و دانشگاه شده است، گفت: تعداد انجمن های علمی با شعار هر رشته یک انجمن علمی تحقق می یابد.

فنی اصل با بیان اینکه در حال حاضر 18 کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه فعال بوده و 23 عنوان کلاس هنری و مهارت آموزی در این حوزه برگزار می‌شود، افزود: طی یک سال گذشته تشکل‌های اسلامی نیز به صورت گسترده در دانشگاه فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه بیش از 50 اردوی داخل و خارج استانی توسط این حوزه برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین دانشگاه طی دو سال اخیر بیش از 100 مقام منطقه ای و کشوری کسب کرده است که در نوع خود بی نظیر است.

وی از سوق دادن فعالیت های فرهنگی دانشگاه به دانشکده ها و خروج از حالت متمرکز خبر داد و گفت: این کار موجب پویایی و تحرک دانشکده ها شده و مسئولان و کارکنان دانشکده ها احساس مسئولیت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز