خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد:

مجموعه هتل و آبدرمانی بین‌المللی رویال پارک سرعین در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۵۳

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مجموعه هتل و آبدرمانی بین‌المللی رویال پارک سرعین به عنوان اولین مجموعه آبدرمانی بین المللی تحت عضویت اتحادیه جهانی آب های درمانی در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی زاده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: پروژه مذکور دارای معماری فاخر و امکانات کم نظیر بوده و در زیر بنای بیش از ۸۰۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در خیابان دارایی سرعین در حال ساخت است.

وی افزود: امکانات این مجموعه شامل هتل ۴ ستاره، مجموعه آبدرمانی بانوان و آقایان، سالن های اسپا و ماساژ، آرایشگاه، غار نمک، غار آرامش، سالن های تراپی، دکتر ماهی، سالن های ورزشی، رستوران و چندین کافی شاپ می باشد، این مجموعه دارای ۱۳ استخر خصوصی و عمومی بوده و واحدهای اقامتی آن دارای  جگوزی و استخر خصوصی با امکان اقامت می باشد. آب گرم معدنی پروژه از محل آبگرم گاومیش گلی تامین شده و عملیات انتقال آبگرم نیز به پایان رسیده است.

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: پس از  بهره برداری این پروژه  امکان اشتغال برای  ۱۰۰ نفر از جوانان استان فراهم می شود .

حاجی زاده با اشاره به اینکه با احداث پروژه های این چنینی در سطح استان امکان جذب بیشتر و افزایش  مدت ماندگاری مسافران و گردشگران استان  فراهم خواهد شد، افزود : این مجموعه ظرفیت پذیرش همزمان هزار نفر را در بخش های آبدرمانی  و توانایی و جذب سالانه۳۰۰هزار نفر گردشگر خارجی و داخلی را دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه رویال پارک سرعین در سطح کشور کم نظیر می باشد،  ابزار امیدواری کرد: این مجموعه در جذب گردشگران خارجی به سرعین نیز تاثیرگذار باشد.

حاجی زاده با بیان اینکه مجموعه هتل آبدرمانی رویال پارک سرعین از لحاظ معماری و امکانات نیز در استان بی‌نظیر است،گفت : کمک خواهیم کرد تا این مجموعه کم نظیر ملی هرچه سریع تر مورد بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز