خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

مهمترین گزینه شهرداری اردبیل انصراف داد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۴۸

جواد زنجانی از چهره‌های اصلاح‌طلب اردبیل و فرماندار فعلی شهرستان اردبیل با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری شهرداری اردبیل انصراف داد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته جواد زنجانی از چهره‌های اصلاح‌طلب اردبیل و فرماندار فعلی شهرستان اردبیل با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری شهرداری اردبیل انصراف داد.

در نامه این کاندیدای شهرداری اردبیل به رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل آمده است: احتراما اینجانب جواد پاریاد زنجانی نظر به دعوت برخی از اعضای‌محترم شورای اسلامی شهر اردبیل و با نیت ایجاد وحدت در عرصه خدمتگذاری به زادگاه خویش دارالارشاد سربلند در شهرداری اردبیل اعلام حضور کرده و پا به این عرصه گذاشتم و در این راستا برنامه مدون خود را نیز تقدیم شورای اسلامی  شهر اردبیل کردم.

فلذا با عنایت به شرایط پیش رو و با توصیه برخی از بزرگان امر که حقیر به مصلحت اندیشی آنان باور دارم، بدینوسیله انصراف خود را از داوطلبی تصدی شهرداری اردبیل به استحضار اعضای محترم آن شورا رسانده و از محبت های آنها تشکر و قدردانی نموده و برای شهردار محترم منتخب آرزوی توفیق و موفقیت در مسیر خدمت به کهن شهر اردبیل دارم.

گفتنی‌است به احتمال زیاد حمید لطف‌اللهیان، عباس‌کریمی، سید حامد عاملی و تیزپاز گزینه‌های نهایی شهرداری اردبیل هستند که از بین آنها فردا در جلسه علنی شورا با حضور خبرنگاران شهردار اردبیل انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز