خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

اعتبارات منوریل کرمانشاه بسیار ناچیز است/ اعتبارات این پروژه سالانه 60 میلیارد تومان است

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۲۴

استاندار کرمانشاه در دیدار از پروژه منوریل شهر کرمانشاه گفت: اعتبارات تزریق شده به پروژه منوریل شهر کرمانشاه بسیار ناچیز و اندک است.

به گزارش‌ایلنا، اسدالله رازانی به همراه آرش رضایی شهردار کرمانشاه عصر دیروز به همراه تعدادی از خبرنگاران و دیگر مسئولان استانی بازدیدی از پروژه منوریل کرمانشاه داشتند.

رازانی در این بازدید با اعلام رضایت از پیشرفت فیزیکی بخش حفاری تونل زیرزمینی این پروژه، اظهار داشت: تا این مرحله 750 متر از فاز یک تونل حفاری شده است و 350 متر از این فاز تا دومین ایستگاه زیرزمینی باقی‌مانده است.

وی میزان اعتبارات برای تزریق پروژه قطار شهری را متناسب با پروژه ندانست و تاکید کرد: این پروژه عظیم حداقل سالیانه 150 هزار میلیارد تومان نیاز دارد، اما تاکنون اعتبارات سالیانه حدود 60 میلیارد تومان بوده است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: سعی می‌شود با روش‌های مختلف از طریق سازمان یارانه‌ها و اوراق مشارکت برای تامین بودجه و تکمیل پروژه قطار شهری کرمانشاه کارهایی انجام شود.

رازانی با اظهار امیدواری در پایان گفت: امیدواریم ظرف سه سال آینده از فاز نخست پروژه قطار شهری کرمانشاه بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز