خبرگزاری کار ایران

در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال؛

نمایشگاه بین‌المللی کاسپین جزو توانمندی‌های استان زنجان است

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۹۸۰

استان زنجان داری پتانسیل‌های بالقوه زیادی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است که نمایشگاه بین المللی زنجان کاسپین نیز جزو توانمندی‌های استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، استان زنجان در کریدور شمالغرب کشور دارای نقش اساسی با پتانسیل‌های و توانمندیهای اقتصادی اجتماعی و فرهنگی زیادی است که می‌تواند در تحقق شعار سال‌جاری دارای اهمیت در اقتصاد و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باشد.

یکی از توانمندی‌های استان زنجان قرارگیری این منطقه در مسیر محورهای اتصال دهنده شمال‌غرب کشور با دیگر نواحی و همسایه‌های غربی و شمالی کشور است.

در این بین استان زنجان، با معادن غنی و قوی سرب و روی کشور و شرکت‌های فرآوری در این حوزه و همچنین بلندترین بازار مسقف وبسیاری از جذبه ها و مناطق گردشگری و طبیعت بکر در مسیر جاده ابریشم دارای مزایای بیشمار است.

امروزه وجود راه‌های ارتباطی و سرمایه‌های بالقوه هر منطقه در راستای توسعه آن منطقه می‌تواند نقش اساسی در این زمینه داشته باشد، به جرات می‌توان گفت یکی از ظرفیت‌های استان زنجان کنار خیلی از توانمندی‌های استان وجود نمایشگاه بین‌المللی کاسپین در مرکز این استان است که همه ساله نمایشگاه‌های متعددی در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

چند روز اخیر ششمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه و تجهیزات و ماشین‌آلات چوبی مرتبط با لوازم خانگی دراستان با حضور چند استان برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی کاسپین جزو توانمندی‌های استان زنجان است

در این راستا از  6استان کشور در این نمایشگاه شرکت کرده بودند که برخی شرکت کنندگان دارای مخاطبان و خریداران خاص بودند که فضای زیادی از نمایشگاه را به خود اختصاص داده بودند. این غرفه‌داران با حضور خود برای شناسایی تجهیزات مختص یراق‌آلات چوبی در این نمایشگاه حضور داشتند که مکمل ملزومات چوبی و وسایل خانه بودند.

مجریان برگزاری این نمایشگاه در استان زنجان که دارای مجوز بین‌المللی برگزاری نمایشگاه‌ها را نیز دارند نقش اساسی در تحقق شعار سال‌جاری بر عهده دارند که می‌توانند در راستای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با عرضه کالا را در جامعه ایفا کنند.

غرفه‌داران شرکت‌کننده در این نمایشگاه عدم اطلاع‌رسانی کافی برای بازدید روزهای نخست برگزاری را جزو مشکلات  دراین زمینه با خبرنگار خبرگزاری کار ایران عنوان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز