خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبرداد:

بازسازی واقعه غدیرخم در 11 شهر سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۱۹۳

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در 11 شهرستان و 6 منطقه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا سردار حسین معروفی صبح امروز در نشست‌خبری با اصحاب‌رسانه با محوریت بازسازی حجه‌الوداع پیامبر اعظم (ص) و واقعه بزرگ و وحدت آفرین غدیرخم، اظهار داشت: عید غدیر مرکز ثقل حقیقی وحدت بین شیعه و سنی در سراسر دنیا است که می‌تواند چراغ هدایتی برای مردم جامعه باشد.

وی افزود: مسئله غدیر در محتوا تنها متعلق به شیعیان نبوده و تمامی مسلمین جهان را در برمی‌گیرد و از هر بعدی به آن بنگریم انسجام و وحدت جهانیان را در آن مشاهده می‌کنیم .

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با شبیه دانستن عید غدیر خم به قطب‌نمایی برای هدایت جامعه عنوان کرد: این عید می‌تواند چراغ هدایتی برای همه مردم جامعه باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تبیین فلسفه و پیام غدیر ، توسعه آموزه های دینی و گسترش فرهنگ ولایت و تعمیق هویت دینی از مهمترین اهداف بازسازی واقعه غدیر خم محسوب می شود.

بازسازی واقعه غدیرخم در 11 شهر سیستان و بلوچستان

وی خاطر نشان کرد: بمنظور ترویج فرهنگ بازسازی واقعه غدیر خم ، سپاه پاسداران وارد عمل شده و در 215 نقطه کشور حادثه حجه الوداع را برگزار می کند .

سردار معروفی اذعان داشت: از سخنرانان و علمای برجسته تقریبی سطح کشور برای سخنرانی در مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در ایرانشهر و زاهدان ،دعوت به عمل آمده است .

وی فضاسازی لازم برای اطلاع رسانی واقعه غدیر خم در شهر زاهدان را مطلوب دانسته و عنوان کرد: در حاشیه حرکت‌های بازسازی دو اقدام خدمات‌دهی عمومی در حوزه سلامت و بهداشت توسط بسیجیان و راه اندازی ایستگاه های صلواتی مردمی را پیش‌بینی کرده ایم و تمامی اقدامات برای رقم زدن حرکت غنی فرهنگی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز