خبرگزاری کار ایران

تغییر آیین‌نامه داخلی شورای شهر شیراز

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۸۸

دومین جلسه علنی شورای پنجم شهر شیراز با سه دستور کار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فارس، اولین دستور کار شورای شهر طرح بررسی جزئیات آیین‌نامه داخلی شورای شهر شیراز بود که بررسی آن توسط کمیسیون برنامه، بودجه، حقوقی و املاک صورت گرفته است.

شورای پنجم بر آن است تا آیین‌نامه داخلی شورای شهر شیراز را برمبنای آیین نامه داخلی شورای شهر تهران تغییر دهد. در این جلسه، آیین‌نامه حاضر که شامل 94 ماده و هشتاد تبصره است، بندبه‌بند بررسی شد و نمایندگان موفق به بررسی مفاد آن تا تبصره سوم ماده۲۳ شدند و ادامه آن را به جلسه آینده موکول کردند.

در ادامه دو فوریت طرح کمک مالی به همایش میراث فرهنگی ناملموس که ۱۷ شهریور ماه در شیراز برگزار می‌شود،  تصویب شد؛ اما ماهیت این طرح که اختصاص ۳۸ میلیون تومان به این همایش بود به تصویب نرسید.

سومین دستور کار شورای شهر مربوط به حسابرسی مالی شهرداری بود که به دلیل کمبود وقت مجال بررسی نیافت.

پیش‌بینی ۹کمیسیون برای شورای شهر

در حاشیه این جلسه، سخنگوی شورای پنجم در جمع خبرنگاران مهم‌ترین تغییرات در شورای پنجم کلان‌شهر شیراز را اعلام کرد. علی ناصری از پیش‌بینی ۹ کمیسیون برای شورای شهر خبر داد و افزود: این ۹ کمیسیون شامل کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک، کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، کمیسیون برنامه‌بودجه‌امور حقوقی و املاک، کمیسیون معماری و شهرسازی، کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری، کمیسیون گردشگری و زیارت، کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت، کمسیون حقوق شهروندی و کمیسیون تلفیق و هماهنگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز