خبرگزاری کار ایران

سید محمود علوی تاکید کرد:

پیگیری سانحه اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی تا حصول نتیجه

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۸۰

وزیر اطلاعات بر پیگیری سانحه اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی تا حصول نتیجه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در مراسم سالگرد ارتحال مرحوم حجت الاسلام عباس عباسی در میناب با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل، تدبیر و چاره‌اندیشی کنیم که جلوی این‌گونه حوادث تلخ و دردآور گرفته شود، اظهار کرد: مسئولان هرمزگان موضوع سانحه اتوبوس دانش آموزان این استان را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنند و اگر قصوری شده باشد تدبیر لازم انجام خواهد شد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: سرمایه‌های ارزشمند، نخبگان و تیزهوشان که می‌توانند برای کشور منشاء خیر و برکت باشند باید حفظ شوند. این نخبگان می‌توانند در عرصه‌های مختلف شکوفا شده، پیش رفته و بارقه امید آینده کشور باشند.

وی ادامه داد: سلام و تسلیت ریاست جمهوری را در این سفر به خانواده دانش آموزان جان باخته مینابی ابلاغ کردم.

وزیر اطلاعات همچنین ابراز داشت: منصب‌ها ، وزارت، استانداری و سایر مسئولیت‌ها اگر وسیله و ابزاری برای خدمت و گره‌گشایی از گره‌های مردم باشد ارزشمند است.

وی همچنین گفت: مرحوم عباسی هرچه در توان داشت برای خدمت به مردم انجام داد و ذره ای در انجام کار کوتاهی و مضایقه نکرد. مردم میناب این سیره دینی را در زندگی مرحوم عباسی دیده‌اند و اینچنین برای آن بزرگوار بزرگداشت می‌گیرند.

وزیر اطلاعات همچنین میناب را لنگرگاه مکتب اهل بیت و تشیع در جنوب کشور دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز