خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملارد عنوان کرد:

افتتاح کتابخانه امیرکبیر با اعتباری قریب به 6 میلیارد و 300 ریال

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۱۴۷

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملارد گفت: افتتاح کتابخانه امیرکبیر به مساحت 373 متر و با اعتباری‌قریب به 6 میلیاردو 300 میلیون ریال موید توجه ویژه اداره کل راه و شهرسازیِ استان تهران به ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی در مناطق کم برخوردار است.

محسن محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به هدف‌گذاری ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه کاره و نیمه تمام، اظهار‌ داشت: علیرغم محدودیت‌های اعتباری که در طول سالیان اخیر شاهد بوده‌ایم، پروژه‌های اداره راه و شهرسازی در حوزه‌های گوناگون، با جدیت پیگیری و عملیاتی شده است.

محمد زاده افزود: با عنایت به رویکرد لحاظ شده و برنامه‌ریزی تدوین و طراحی شده، تلاش می‌شود در تمامی پروژه‌ها، سه مولفه و عُنصرِ قابل توجه همچون استفاده بهینه از منابع مالی، افزایش سرانه‌ها در این شهرستان و بخصوص محدوده‌های کم برخوردار و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا در فرآیند احداث و عملیات اجرایی پروژه، مد نظر قرار گیرد که قطعا خروجی این امر در ارتقای کمی و کیفی پروژه‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

محمدزاده گفت: یکی از کانون‌های مورد توجه اداره راه و شهرسازی به عرصه راه‌ها و محورهای مواصلاتی معطوف می‌شود که در طول سالیان اخیر با تلاش و همت مضاعف و حمایت اداره کل راه و شهرسازی  استان تهران و فرمانداری شهرستان ملارد ، در این عرصه نیز به توفیقات ارزنده ای نائل شده‌ایم که روکش محور اصلی ماهدشت-اختر آباد، نصب علائم اخباری در جهت تسهیل امر تردد و رانندگی از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

وی افزود: اجرای روکش حفاظتی بخش عمده‌ای از راه‌های فرعی و روستایی با اعتباری بالغ بر35000 میلیون ریال با اتکای به شیوه‌های عمرانیِ نوین از دیگر پروژه‌هایی بود که عملیات اجرایی آن در شهرستان ملارد به اتمام رسید.

رئیس‌اداره راه و شهرسازی شهرستان ملارد عنوان کرد: احداث ساختمان فرمانداری و تلاش برای ساخت مجموعه‌ای در شَان و جایگاه نماینده عالی دولت در این شهرستان از دیگر طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که با تلاش مستمر به نتیجه رسید.

محمد زاده گفت: بهره‌برداری از کتابخانه امیرکبیر با مساحت 373 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 300 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی محسوب می‌شود که رویکرد فرهنگی و اجتماعی راه و شهرسازی در تعریف پروژه‌های عمرانی را به تصویر می کِشَد.

وی افزود: بهره‌برداری از ساختمان فرهنگی و هنری شهرستان ملارد از دیگر اولویت هایی است که با تکمیل ساختمان و افتتاح آن در آینده، سرانه‌های فرهنگی در این شهرستان( و بخصوص شهر ملارد)،با تقویت و ارتقای هر چه بیشتری همراه خواهد شد.

محمدزاده در خاتمه یادآور شد: اداره راه و شهرسازی شهرستان ملارد در پیگیری سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارتخانه ذیربط، از هیچ اقدام سازنده‌ای دریغ نخواهد کرد و امیدواریم خروجی نهایی این پروژه‌ها و اقدامات به جلب رضایتمندی هر چه بیشتر مردم منتهی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز