خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد؛

وزارت کشور برای صدور حکم شهردار اصفهان زودتر اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۹۰۷

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به مشکلات شهر اصفهان، نیاز است تا سریع‌تر شهردار منتخب شروع به کار کند. از این‌رو انتظار داریم وزارت کشور در این زمینه اقدام عاجلی انجام داده و سریع‌تر نسبت به امضای حکم شهردار جدید اصفهان اقدام کند.

کوروش محمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:  هم اکنون صورت جلسه اعضای شورای شهر اصفهان در خصوص انتخاب   نوروزی به عنوان شهردار اصفهان با امضای استاندار اصفهان به وزارت کشور ارسال شده و منتظر صدور حکم شهردار جدید اصفهان از سوی وزارت کشور هستیم.

وی افزود: خوشبختانه تصمیم شورای شهر در انتخاب نوروزی به عنوان شهردار اصفهان که فردی سلیم‌النفس ، پاک دست، معتقد به اصول و ارزش‌های نظام  است، با استقبال اقشار مختلف مردم مواجه شده و ایشان در روزهای گذشته دیداری با آیت‌الله العظمی مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان و آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان داشته اند.

محمدی تصریح کرد: به دلیل سابقه کار و توانایی‌های وی ، مطمئن هستیم که شهرداری در دوره مدیریت ایشان رابطه خوبی با سایر دستگاه‌ها و مردم خواهد داشت که موجب می‌شود، کارها به خوبی به پیش برود. خوشبختانه اقشار مختلف همچون دانشگاهیان، جوانان، روحانیون، صنعتگران و .. نیز با دکتر نوروزی همراه هستند و در آینده شاهد یک هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات اصفهان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امیدوارم مدیریت شهری اصفهان در مسیر تحول و تحقق توسعه پایدار گام برداشته و شاهد پیوندی مستحکم میان شهرداری و مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز