خبرگزاری کار ایران

در جشنواره شهید رجایی؛

دستگاه‌های اجرایی برتر استان فارس معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۷۷۶

در بیستمین جشنواره شهید رجایی که به مناسبت هفته دولت در دو سطح ملی و استانی برگزار شد، برترین دستگاه‌های اجرایی براساس شاخص‌های تعیین‌شده معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از فارس، دبیر ستاد برگزاری بیستمین جشنواره شهید رجایی فارس در مراسمی که به همین مناسبت در استانداری فارس برگزار شد، با بیان اینکه استاندار فارس نگاهی ویژه به ارزیابی دستگاه ها در یک سال گذشته داشته است، گفت: ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در فرآیندی که ارزش‌گذاری و قضاوت در آن به عنوان امری مهم تلقی شده، مورد بررسی قرار گرفته است.

ساسان تاجگردون با اشاره به مواد ٨١ و ٨٢ قانون خدمات کشوری خاطرنشان کرد: در راستای تحقق مفاد این مواد، ارزیابی‌ها در دو شاخص عمومی و اختصاصی صورت گرفت.

وی افزود: سازمان مدیریت برنامه و بودجه و مدیریت توسعه منابع انسانی استانداری فارس به‌منزله‌ دستگاه‌های متولی، به بررسی اسناد دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های تعیین‌شده پرداختند.

دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی، سازمان آب منطقه‌ای فارس، شرکت گاز استان فارس، آبفای شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اداره کل بهزیستی و سازمان جهاد کشاورزی فارس را به‌ترتیب به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی اعلام کرد.

وی در شاخص‌های عمومی امور اقتصاد و دارایی، برق منطقه‌ای و شرکت گاز استان فارس را به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی کرد.

تاجگردون همچنین شرکت آبفا روستایی فارس، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی استان را سه دستگاه برتر استان فارس در شاخص‌های اختصاصی اعلام کرد.

در ادامه، اداره کل آموزش و پرورش فارس به عنوان دستگاه برتر در شاخص محور دولت الکترونیک و هوشمندسازی و اداره کل راه و شهرسازی فارس به عنوان دستگاه برتر در شاخص تکریم ارباب رجوع معرفی شدند.

در شاخص اقتصاد مقاومتی نیز اداره کل صنعت، معدن و تجارت فارس به عنوان دستگاه برتر و دانشگاه علوم پزشکی فسا و اداره کل گمرک به عنوان دو دستگاه اجرایی برتری که درمقایسه‌با سال گذشته ارتقا یافته‌اند، معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز