خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در مشهد:

مشکلات مردم در هر مرحله‌ای باید حل شود/ لزوم ایجاد شرایط امن و پایدار برای سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۹۵

وزیر کشور از بهره‌برداری پنج هزار و 255 مورد از این پروژه‌های مربوط به دهیاری‌ها و هزار و 527 مورد در حوزه شهرداری‌ها در طول هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی دوشنبه در مراسم بهره‌برداری همزمان 446 پروژه شهرداری و دهیاری‌های خراسان‌رضوی در مراسمی در مشهد، مبنای امنیت، سیاست و اقتدار حکومت در کشور را مردم دانست و اظهارکرد: پشتوانه اصلی جمهوری اسلامی مردم هستند و نسبت به تامین حداقل شرایط زندگی آ‌نها باید رسیدگی شود.

وی افزود: مردم پایه‌های انسجام، وحدت و هماهنگی هستند. در واقع مشکلات مردم در هر مرحله‌ای باید حل شود و تکریم ارباب رجوع از سیاست‌های اصلی دولت است. کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران به‌رغم وجود اقلیت‌ها و اقوام مختلف از انسجام، وحدت و همدلی بالایی برخوردار است

وزیر کشور درباره اشتغال گفت: ایجاد سالانه یک‌میلیون شغل نیازمند 775 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است و تامین این رقم در قالب بودجه عمومی دولت امکان‌پذیر نیست لذا باید با کمک مردم و بخش‌خصوصی محقق شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط امن و پایدار برای سرمایه‌گذاری و همراهی دستگاه‌های مختلف در این زمینه عنوان کرد: همه مسئولان باید با همدلی و همکاری در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند تا شرمنده مردم، امام و رهبری نشویم.

رحمانی فضلی درباره تقویت حوزه سرمایه‌گذاری گفت: باید با مشارکت و همراهی مردم و کمک دولت در قالب بسترسازی‌ها، رفع موانع تولید، اعطای تسهیلات و پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدی موضوع سرمایه‌گذاری و تولید را در کشور رونق بخشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز