خبرگزاری کار ایران

ژن برتر و انتخاب شهردار

نزدیکان افراد با نفوذ محلی در شهرداری شهرهای کوچک

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۲۰

در بسیاری از شهرهای کوچک یک جلسه با آقای نماینده کافی بود تا اعضای شورای شهر، شهرداران خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در حالی که کلان شهرها سعی کردند با حداکثر میزان شفافیت روند انتخاب شهردار را به اطلاع مردم برسانند، در بسیاری از شهرهای کوچک یک جلسه با آقای نماینده کافی بود تا اعضای شورای شهر، شهرداران خود را انتخاب کنند.

یکی از موارد آقازادگی آقای شهردار در هشتگرد کرج بود که فرزند «محمود بهمنی» رئیس کل بانک مرکزی دولت اصولگرای احمدی‌نژاد، توسط اعضای شورای شهر کرج انتخاب شد.

در استان گیلان هم اعضای شورای چاف و چمخاله، کمیل لاهوتی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

کمیل بائوج لاهوتی فرزند ارشد مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود است که با ۵ رای موافق به این سمت منصوب شد. وی پیش از این مسئول بافت فرسوده شهرداری لنگرود بود.

اما سهم آقای لاهوتی از شهرداری بیش از این بود و فریبرز لاهوتی برادر نماینده لنگرود نیز به عنوان سرپرست شهرداری کومله انتخاب شده است.

البته انتخاب اقوام به عنوان شهرداری، فقط در نماینده‌ها نبوده است.

 فرشاد عباسی نیز که فرزند معاون استانداری اردبیل است، به عنوان شهردار شهر شش هزار نفری «گیوی» انتخاب شده است.

در استان خوزستان نیز در حالی علی خنفری" به عنوان شهردار الوان از توابع شهرستان کارون خوزستان انتخاب شد که معصومه خنفری همسر شهردار منتخب الوان هم فرماندار شهرستان  است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز