خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرمانشاه:

تاکنون تصمیمی در‌باره شهردار کرمانشاه نگرفتیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۱۱

رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: تاکنون تصمیمی در خصوص شهردار کرمانشاه نگرفته‌ایم و ظرف یک هفته آینده جلسه‌ای در این زمینه برگزار خواهد‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول آزادی امروز (4 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات باشکوه 22 اردیبهشت ماه امسال، اظهار کرد: مردم با حضور باشکوه خود به نمایندگان شورا اعتماد کردند و باید قدردان این حضور و اعتماد بود.
 
آزادی با بیان اینکه شورا در ادوار مختلف شاهد درگیری‌های بسیار میان اعضا بوده، گفت: امیدواریم در این دوره با همدلی و همراهی همه اعضا طوری عمل کنیم که منجر به خدمت به شهر و مردم شود، زیرا عدم همکاری اعضا تنها به ضرر مردم خواهد بود.
 
وی با اشاره به سوگند همه اعضا برای خدمت به مردم، گفت: این خدمت رسانی نیازمند همکاری همه اعضا است و زمانی که اعضا همدل و همراه باشند می‌توان  به داشتن شورایی موفق امیدوار بود.
 
رئیس شورای شهر کرمانشاه در ادامه در خصوص بحث انتخاب شهردار، گفت: بر اساس قانون تا یک هفته در این زمینه فرصت داریم و هنوز جلسه‌ای با آقای رضایی(شهردار فعلی) نداشته و اعضا برنامه‌های ایشان را استماع نکرده‌اند.
 
وی افزود: جلسه‌ای با این موضوع با اعضای شورا برگزار شد که متاسفانه تنها اعضای جدید در آن جلسه حضور داشتند و در نهایت جلسه به نتیجه‌ نرسید.
 
آزادی در خصوص عملکرد شهردار فعلی کرمانشاه، گفت: علی رغم برخی ایرادهایی که به کار ایشان دارم، اما با این وضع مالی شهرداری نمی‌توان بر کارشان خرده گرفت.
 
وی افزود: با رکود پنج ساله‌ای که بر ساخت و ساز حاکم است و اوضاع نامناسب مالی شهرداری نمی‌توان ایراد گرفت که شهردار کم کاری کرده است. هر شخص دیگری هم که جای شهردار بود قطعا با با این اوضاع مالی با چالش مواجه می‌شد.
 
رئیس شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه هر فرد بی تجربه‌ای هم اگر منابع مالی در اختیار داشته باشد می‌تواند شهر را اداره کند، گفت: هنر این است که بتوان شهر و امور آن را در تنگناهای مالی مدیریت کرد.
 
وی تاکید کرد: در بحث انتخاب شهردار باید جلسه برگزار شده و برنامه‌های شهردار فعلی استماع شود تا بتوان در این زمینه نظر داد.
 
آزادی در ادامه اولویت اول شورا را برقرار همدلی و همراهی میان تمامی اعضا عنوان کرد و افزود: تنها با همدلی است که می‌توانیم امور را پیش ببریم، در غیراینصورت فقط شهر و مردم ضرر می‌کنند.
 
وی افزود: در خصوص اولویت‌های شهر نیز باید ورود کرده و ببینیم چقدر بودجه داریم که بر اساس آن برنامه ریزی و اولویت بندی داشته باشیم.
 
آزادی تصریح کرد: در این میان آنچه مشهود است این است که اگر تنها به درآمدهای ساخت و ساز اکتفا کرده و جذب سرمایه گذاری نداشته باشیم، ضرر می‌کنیم.
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز