خبرگزاری کار ایران

در حاشیه افتتاح سد آقبلاغ ورزقان؛

واعظی: آذربایجان‌شرقی در ۴ سال گذشته متحول شده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۱۶۵

رییس دفتر رییس‌جمهور پس از افتتاح سد مخزنی آقبلاغ ورزقان در استان آذربایجان‌شرقی، در نشستی با خبرنگاران، سفر اعضای دولت به مناطق مختلف کشور در هفته دولت را سنت مبارک و فرصتی مغتنم دانست.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی گفت: در ۴ سال گذشته با همت دولت، استاندار خدوم، مدیران، مردم و فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی اقدامات بزرگ و مثبتی در استان انجام شده که توانسته چهره استان را متحول کند.

وی اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی فعالان اقتصادی بسیار خوبی در بخش‌خصوصی دارد که با کمک دولت پروژه‌های بزرگ و متعددی را به ثمر رساندند. دولت نیز با حضور و حمایت موثر در روند توسعه و تأمین زیرساخت‌های توسعه مشارکت دارد که سد آقبلاغ یکی از نمونه‌های این مشارکت در ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه کشور است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد این اقدامات و مشارکت و همکاری سازنده دولت و بخش خصوصی در مناطق مختلف کشور بتواند باعث رونق بیش از پیش اشتغال بویژه در بخش کشاورزی و صنعت شود.

سد مخزنی آقبلاغ با هزینه ۲۲ میلیارد تومان و با هدف کنترل سیلاب،  تنظیم و استحصال ۳.۸۴ میلیون متر مکعب از جریانات رودخانه آقبلاغ برای تأمین آب کشاورزی ۴۸۰ هکتار از اراضی پایاب و تولید محصولات کشاورزی به میزان ۸ هزار تن  افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز