خبرگزاری کار ایران

واعظی در دیدار با حجت‌الاسلام آل‌هاشم:

امریکا در ارتباط با برجام در انزوا قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۱۳۶

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: دکترین اقتصادی دولت اصول ۲۴ گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش ایلنا، سید محمود واعظی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، با ابراز خشنودی از توفیق دیدار با مردم خونگرم خطه آذربایجان در آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: دکترین اقتصادی دولت همان اصول ۲۴ گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و چند سال گذشته نیز همه برنامه‌های اقتصادی دولت بر مبنای همین سیاست‌ها تنظیم و اجرا شده است. دولت اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش بیماری‌های اقتصادی کشور می‌داند.

باید از فرصت برجام استفاده کنیم

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش روابط خارجی در مراسم تنفیذ، اظهار داشت: باید از فرصت برجام برای احقاق حقوق ملت ایران و گسترش عزتمندانه روابط خارجی با همه کشورهای دنیا به غیر از برخی کشورها که دشمنی آنها به ملت ایران اثبات شده، استفاده کنیم.

ایالات متحده در ارتباط با برجام در انزوا قرار گرفته است

رییس دفتر رییس‌جمهور افزود: با وجود همه بدعهدی‌های ایالات متحده به ویژه دولت جدید این کشور در قبال برجام اما تعامل عزتمندانه و مثبت ما با ۵ کشور دیگر طرف توافق برجام، اتحادیه اروپا و دیگر کشورها باعث شده امروز به جای منزوی شدن ایران، ایالات متحده در ارتباط با برجام در انزوا قرار گیرد.

واعظی نگاه دولت به آذربایجان‌شرقی را ویژه توصیف کرد و یادآور شد: دولت معتقد است با توجه به موقعیت آذربایجان اگر اقتصاد این استان بیش از پیش به حرکت درآید، اقتصاد کشور به حرکت در خواهد آمد. یکی از نشانه‌های نگاه ویژه دولت به آذربایجان‌شرقی این است که در دولت یازدهم ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه به‌صورت کامل و موفق در این استان اجرا شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم و گرامیداشت یاد شهیدان دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و به ویژه روحانی، انتصاب واعظی را نیز به عنوان رییس دفتر رییس‌جمهور تبریک گفت و برای دولت و وی آرزوی توفیق کرد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دولت یازدهم برنامه‌ها و اقدامات موثر و خوبی برای اقتصاد کشور طراحی و اجرا کرد که انتظار است این اقدامات در دولت دوازدهم نیز ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: نگاه ویژه دولت به استان و تلاش‌های استاندار و مسئولان آذربایجان شرقی و فعالان اقتصادی باعث رونق فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه شده و در بازدیدی که چندی پیش از یک شهرک صنعتی داشتم شاهد تحرک خوب فعالان اقتصادی بخش خصوصی بودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز