خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد؛

دستگیری شرور مسلح توسط پلیس در ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۱۱

فرمانده انتظامی ایرانشهر از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح توسط مأموران پلیس امنیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای برخورد با جرایم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

جلیلیان افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، وی را قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند در مخفیگاهش در شهر ایرانشهر دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به سابقه نزاع و درگیری متهم و همکاری با قاچاقچیان در حمل مواد مخدر تصریح کرد: در بازرسی از مخفی‌گاه این شرور، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و مهمات متعلقه، ۴ دستگاه بی‌سیم غیر مجاز، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز بدون پلاک و مشخصات، به‌ همراه مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
 
 فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی ایرانشهر خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می‌کند و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.  
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز