خبرگزاری کار ایران

در سالن شهید انصاری برگزار شد؛

تجلیل از اعضای چهارمین دوره و پاسداشت حضور اعضای پنجمین دوره شورای شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۷۸۵

مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت و پاسداشت حضور منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره و پاسداشت حضور منتخبین پنجمین دوره شورای شهر به همت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و  روابط عمومی شورای شهر با حضور فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری‌رشت، پارسی مدیرکل‌بهزیستی استان، سرهنگ مهرگان‌جانشین فرماندهی  نیروی انتظامی استان، حسن‌پور رئیس ارشاد اسلامی شهرستان رشت  و اعضای شورای چهارم و پنجم شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا (ص)  رشت برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم مهندس مسعود کاظمی شورای اسلامی شهر را نمادی از جمهوریت جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: پس از گذشت چهار دوره از شورای اسلامی مردم طعم شیرین مشارکت چشیده  و به تاثیر آراء خود در سرنوشت رسیده اند.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تشکیل حدود ۲۰۰ جلسه در شورای دور چهارم تصریح کرد: حاصل این جلسات ۱۱۶۴ مصوبه در کمیسیون های پنجگانه داشته است به عبارتی ۱۹۴ جلسه در کمیسیون برنامه و بودجه, ۱۰۱ جلسه در کمیسیون بهداشت, ۱۰۸ جلسه در کمسیون عمران و توسعه شهری, ۱۲۴ جلسه درکمیسیون حمل و نقل و ترافیک, ۱۰۴جلسه فرهنگی و اجتماعی و صدها جلسه کارشناسی دیگر تشکیل شد.

 وی پروژه هدایت آبهای سطحی, لندفیل سراوان و تدوین شیوه نامه سرمایه گذاری و ... را از برنامه های دیگر شورای چهارم خواند و افزود: افزایش بودجه ۱۰۳ میلیاردی در سال ۹۲ به ۹۰۰ میلیارد در سال ۹۶ نتیجه تلاش و خدمت بی منت اعضای شورای چهارم است.

مسعود کاظمی ضمن قدردانی از افتخارآفرینی مردم شهر رشت در آزمون انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: امید است با تلاش خالصانه و ارزشمند اعضای دوره پنجم شورای شهر و همکاری مردم و دولتمردان و نیز دستگاه های اجرایی استان و اصحاب محترم رسانه شاهد پیشرفت و تعالی پیشاپیش مهین پرافتخار ایران اسلامی و به خصوص شهر رشت باشیم.

فاطمه شیرزاد نیز ضمن در سخنانی قانونگذاری, تعیین شهردار و نظارت بر عملکرد آن را از وظایف مهم و خطیر شوراهای شهر کشور عنوان کرد و گفت: در این چهار سالی که گذشت گام های خوبی در راستای توسعه شهر توسط کمیسیون های مختلف شورا برداشته شد.

سخنگوی دور چهارم و پنجم شورای اسلامی با تاکید بر افزایش سرانه فضای سبز, در چهار سال گذشته تصریح کرد: انعقاد قراردادهای تسهیل گری, با مشارکت مدیریت شهری و دیگر دستگاههای اجرایی , ساماندهی حرائم گوهر رود و زرجوب و  افزایش پارکهای محله ای از دیگر اقدامات ارزنده شورای چهارم بوده است.

 وی با تاکید بر تلاش اعضای شورای چهارم در بهبود کیفیت محیط شهری یادآور شد: خرید تجهیزات ایمنی و دیگر ملزومات برای داشتن شهری ایمن  از جمله خرید نردبان ۵۵ متری برای سازمان آتش نشانی گام هایی در راستای ارتقا کیفیت زندگی شهروندی است.

 فاطمه شیرزاد شهر رشت را نیازمند آرامش دانست و گفت: این آرامش تنها با تعقل همراه با مشورت و همگرایی بیشتر شورای شهر و سایر دستگاههای اجرایی استان محقق خواهد شد.

 سخنگوی دور چهارم  و منتخب پنجم شورای شهر رشت از فقدان مدیریت یکپارچه شهری درآمد ناکافی شهر سخن گفت و افزود: امید است با رونق در بخش سرمایه گذاری بتوانیم این مشکل را نیز با همدلی و همراهی مردم و مسیولین حل نماییم.

احمد رمضانپور نرگسی سومین سخنران این مراسم حضور درصحنه خدمتگزاری را توفیقی بزرگ برای خود خواند و اذعان داشت: در شورای پنجم شاهدتجربه تلفیقی در بخش های گوناگون عمرانی,  فرهنگی و خدماتی خواهیم بود.

منتخب مردم در شورای پنجم یادآور شد: امید است با بهره مندی از تجارب ارزنده اعضای شورای چهارم نقاط ضعف شورا به نقاط قوت تبدیل و با تکیه بر توان متخصصین حوزه های مختلف شهری ضمن بیرون آوردن رشت از بن بست در راستای توسعه همه جانبه شهر گام برداریم.

 وی با قدردانی از برگزارکنندگان مراسم تجلیل تصریح کرد: شایسته است تا از سه سرپرست و دو شهردار شهر رشت در این چهارسال که متناسب با وسع و توان خود به ارائه خدمت پرداختند قدردانی شود.

احمد رمضانپور نرگسی در پایان خاطرنشان کرد: امید است تمامی اعضای شورای پنجم ضمن تعامل با دستگاههای قضایی ,  نظارتی , خدماتی و به دور از هرگونه سیاسی کاری که بسیار مشکل و خطرناک نیز است, نقایص شهر رشت را مرتفع نماییم.

 گفتنی است در ادامه این مراسم  به پاس قدردانی از تلاش چهار ساله اعضای شورای چهارم و به پاس حضور اعضای شورا پنجم با اهداء تندیس و لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز