خبرگزاری کار ایران

پرستوی دریایی زخمی تحویل اداره حفاظت محیط زیست آستانه شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۲۵

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه گفت : پرستوی دریایی زخمی تحویل اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه شد .

به گزارش  ایلنا از آستانه اشرفیه، رئیس  اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه گفت : پرستوی دریایی تیره جوانی که در حوزه این شهرستان، زخمی شده بود و توان پرواز نداشت؛ توسط یکی از شهروندان آستانه‌  به این اداره تحویل داده شد.
غلامی در ادامه افزود: این پرنده جوان که از ناحیه بال دچار آسیب بود، پس از تیمار اولیه، جهت احیاء و و رهاسازی مجدد به اداره کل حفاظت محیط زیست انتقال داده شد.
او همچنین عنوان کرد: پرستوی دریایی تیره که در گذشته به آن، پرستوی دریایی گونه سفید نیز می‌گفتند؛ با اندازه 25 سانتی‌متر از گونه‌های مهاجر جوجه‌آور در ایران و استان است و در تالاب انزلی و برخی آب‌بندان‌های حوزه شهرستان‌های شفت و رشت، روی گیاهان آبزی آشیانه‌سازی و جوجه‌آوری می‌کند و به احتمال بسیار زیاد، با توجه به زمان و سن این پرستوی دریایی، این پرنده جوان از جوجه‌های جوجه‌آوران این گونه در این سال در استان بوده است.
غلامی در پایان صحبت‌هایش از مردم شریف استان تقاضا کرد:در صورت مشاهده هر گونه پرنده وحشی بیمار یا زخمی، آنها را در اسرع وقت جهت تیمارو بازگشت مجدد به طبیعت به ادارات حفاظت محیط زیست تحویل دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز