خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان خبرداد:

بهره‌برداری از 454 پروژه با اعتباری بالغ بر116 میلیارد تومان در هفته دولت/ واگذاری شهرک های صنعتی برق و الکترونیک در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۳۷۱

فرماندار زنجان گفت: در هفته دولت 454 پروژه در سطح شهرستان زنجان با اعتباری بالغ بر 116 میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش  ایلنا رسول بیات، فرماندار زنجان امروز دو شنبه (30 مرداد) در جمع  خبرنگاران،  اظهار کرد: از (2 تا 8 شهریور) به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است و این نامگذاری به جهت شهادت شهید درجایی و باهنر به عنوان نمادهای بارز صداقت، سلامت، سادگی و خدمت به ملت بودند.

بیات،  با بیان اینکه این ایام بهانه ای است که دولتمردان به ارائه برنامه ها و خدمات خود بپردازند، ادامه داد: در سوم شهریور همایش پیاده روی مردم زنجان در راستای افزایش نشاط و شادابی جمعی برگزار می شود.

فرماندار زنجان، در ادامه  با اشاره به جشنواره ملی آش ایرانی در هفته دولت، اظهار کرد: جشنواره روستایی هم در شهریور امسال برگزار می شود.

بیات، همچنین  به تحلیف شورای جدید شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: از اول شهریور اعضای شورای پنجم کار خود را آغاز خواهند کرد.

این مقام مسئول در زنجان  ادامه داد: در هفته دولت 454 پروژه در سطح شهرستان زنجان با اعتبار 116 میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

فرماندار زنجان،  با بیان اینکه هفت پروژه در فرودگاه زنجان با هفت میلیارد تومان اعتبار در این هفته افتتاح می شود، گفت: پروژه های افتتاحی هفته دولت در حوزه های صنعت و معدن، آب و فاضلاب، کشاورزی و آسفالت ریزی خواهد بود.

بیات در بخشی از سخنان  خود ، خاطرنشان کرد: از پروژه های سطح زنجان 2 پروژه کلنگ زنی و 12 پروژه افتتاح در حوزه شرکت گاز، 11 پروژه افتتاح در حوزه شهرداری، 9 مورد افتتاح در بخشداری مرکزی، در بخشداری زنجان‌رود 43 مورد، بخشداری قره پشتلو 40 مورد، در حوزه توزیع برق 294 مورد افتتاح، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش 5 پروژه قابل افتتاح، آب و فاضلاب شهری و روستایی 5 پروژه خواهد بود.

این مقام مسئول  در پایان سخنان خود ،  از واگذاری شهرک های صنعتی برق و الکترونیک در این هفته خبر داد و گفت: در حوزه بهسازی و آسفالت معابر روستایی 7 پروژه افتتاح و کلنگ زنی، جهاد کشاورزی 8 پروژه افتتاحی و 4 پروژه راه و شهرسازی کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز