خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی محلات خبر داد:

متلاشی‌شدن باند سارقان زورگیر در محلات / سرقت طلا، کارت بانکی و پول نقد از مالباخته

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۱۳۳

فرمانده انتظامی محلات از دستگیری و متلاشی‌شدن یک باند سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی محلات گفت: اوایل مرداد ماه امسال گزارشی مبنی بر سرقت طلا، وجوه نقد و عابر بانک در یکی از مسیرهای مواصلاتی شهرستان محلات با تهدید از راننده خودرویی، به مرکز فوریت‌های پلیس 110 این شهرستان اعلام شد و با توجه به اهمیت موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بیرانوند افزود: درتحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، 2 نفر سارق با استفاده از تهدید از راننده خودرویی در یکی از مسیرهای مواصلاتی شهرستان یک رشته گردنبند طلا سرقت و با سرقت کارت بانکی او، مبلغ 40 میلیون ریال وجه نقد از عابر بانک برداشت کرده اند.

وی در ادامه گفت: با تحقیقات پلیس 2 سارق سابقه‌دار شناسایی و هر دو در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی محلات در ادامه گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیس به سرقت یک رشته گردنبند طلا و کارت عابر و برداشت 40 میلیون ریال وجه نقد از حساب مالباخته با تهدید اعتراف کردند.

شهرستان محلات از توابع استان مرکزی 55هزار نفر جمعیت و در فاصله 115 کیلومتری اراک قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز