خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت بهداشت صورت گرفت؛

موفقیت 8 بیمارستان گیلان برای دریافت گواهینامه پذیرش بیماران بین‌الملل

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۰۳۹

چهار بیمارستان دولتی و چهار بیمارستان خصوصی در رشت، موفق به دریافت "گواهینامه پذیرش بیماران بین‌الملل" از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شدند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی علوم پزشکی گیلان، بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در راستای استانداردسازی و ساماندهی مراکز متقاضی پذیرش بیماران بین‌المللی، مراکز آموزشی درمانی پورسینا، حشمت، رازی و ولایت، با توجه به دارا بودن کادر توانمند در ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی و نیز با توجه به جاذبه‌های گردشگری استان گیلان موفق به دریافت گواهینامه پذیرش بیماران بین الملل شدند.

اکنون با اخذ این گواهینامه امکان پذیرش این بیماران با هماهنگی دپارتمان بیماران بین الملل (IPD) فراهم شده است. 

گفتنی‌است در این راستا بیمارستان‌های خصوصی پارس، قائم، آریا و گلسار نیز حایز دریافت این گواهینامه شدند.

امید است؛ استقرار این مهم بتواند زمینه را برای ارتقا و ارایه خدمات استاندارد و ممتاز به تمامی بیماران‌داخلی و خارجی فراهم کند و با جذب بیماران بین المللی بستر مناسبی برای ارز آفرینی و بهره بردن از پتانسیل‌های گردشگری سلامت گیلان فراهم کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز