خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اسکان اضطراری 200 خانوار در منطقه سیل‌زده باغملک/ درخواست بالگرد برای امدادرسانی به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۷۰

رئیس اداره هلال احمر شهرستان باغملک از اسکان اضطراری 200 خانوار در منطقه سیل زده باغملک و درخواست امداد هوایی برای سیل زدگان خبر داد.

محسن شیخ‌علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 17 بعدازظهر روز گذشته در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق کوهستانی شهرستان باغملک در روستاهای امامزاده عبدالله و مرغه زار و همچنین مناطق کوهستانی و صعب العبور مردم عشایر این مناطق دچار حادثه سیل شدند.

شیخ علیزاده افزود: تاکنون 200 خانوار سیل‌زده عشایری این مناطق در اردوگاه آموزش و پرورش این شهرستان اسکان یافته‌اند و نیازهای اولیه مانند کنسرو ، پتو، پلاستیک و اقلام مورد نیاز بین آنها تقسیم شده است.

وی عنوان کرد: جاری شدن سیل خسارت‌های زیادی به کشاورزی، باغات، احشام و لوازم زندگی عشایر وارد کرده است.

رئیس اداره هلال احمر شهرستان باغملک گفت: بدلیل کوهستانی و صعب العبور بودن برخی از مناطق سیل‌زده برای امدادرسانی به مردم درخواست بالگرد از مرکز استان کرده‌ایم که به زودی به شهرستان باغملک اعزام می‌شود.

سه‌شنبه شب نیز سیل در مناطق کوهستانی شهرستان باغملک باعث وارد آمدن خسارهای مالی زیادی از جمله کشاورزی، مسکن، جاده‌ها، احشام و منازل مسکونی به عشایر این مناطق شد. این سیل خسارت جانی در پی نداشته است.

خوشبختانه تاکنون این سیلاب تلفات جانی نداشته است اما باوجود توقف بارش‌ها باتوجه به ابرناک بودن آسمان و بنابر گزارش‌ها بارندگی شدید ممکن است ادامه یابد و نیروهای امدادی نیز درحال آماده باش قرار دارند.

شهرستان باغملک یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز