خبرگزاری کار ایران

احسان اصولی:

زمینه ارتباط مردم و سرمایه‌گذاران با بورس فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۲۲۲

منتخب پنجمین دوره شورای‌شهر مشهد گفت: نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد فرصتی برای افزایش اثرات بورس و بیمه بر اقتصاد کشور است.

به گزارش ایلنا، احسان اصولی با اشاره به تخصصی‌بودن موضوع بورس اظهار داشت: سرمایه و بورس موضوعات تخصصی هستند و معمولا آنچه از بازار سرمایه به مردم معرفی می‌شود به زبان ساده نیست از این‌رو در سطح عمومی جامعه اطلاع چندانی نسبت به این حوزه وجود ندارد.

وی ادامه داد: کسانی که در زمینه بورس، شرایط و متغیرهای موثر بر آن آگاهی دارند و در این حوزه فعال هستند باید این مباحث را به زبان ساده مطرح و به مردم منتقل کنند چراکه عدم شناخت منجر به عدم استقبال نیز می‌شود.

 منتخب پنجمین دوره شورای شهر مشهدمقدس با برشمردن آثار سوء عدم‌آگاهی از بورس تصریح کرد: کسانی که از بورس آگاهی ندارند اگر با عدم شناخت وارد خرید و فروش شوند به دلیل متضررشدن از این حضور در این فضا منصرف شده و عمومیتی که باید بورس در بین مردم داشته باشد، ایجاد نمی‌شود.

اصولی با تأکید بر اینکه باید زمینه ارتباط مردم و سرمایه‌گذاران با بورس فراهم شود، عنوان کرد: باید فضای ارتباط مردم و سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری در بازار بورس را فراهم کرد و در این زمینه توجه به بحث‌های فرهنگی و آموزشی راهگشا خواهد بود.

منتخب پنجمین دوره شورای‌شهر مشهدمقدس با اشاره به مزایای نمایشگاه بورس، بیمه، بانک و فرصت‌های سرمایه‌گذاری اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه بی‌تردید فرصتی است که هم قابلیت شرکت‌ها و هم ظرفیت‌ها و ضمانت‌های بورس را مشخص می‌کند.

اصولی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که تجربه و آگاهی کافی در زمینه بورس را دارند باید بتوانند مباحث مربوطه را به زبان ساده و روان برای مردم مطرح کنند؛ بر این اساس این نمایشگاه در دو سطح متخصصین و فضای عمومی فرصتی خوبی خواهد بود و متولیان امر می‌توانند جهشی مناسبی ایجاد کنند تا بتوان اثرات بورس و بیمه را بر اقتصاد کشور افزایش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز