خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار صورت گرفت؛

تولید نخستین لامپ‌های LED در کشور/ قابلیت طول عمر حدود 6 برابری

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۴۸۳

با راه اندازی نخستین کارگاه تولید لامپ های LED «اس ام دی» در شهرک صنعتی اشترجان فلاورجان، دانش فنی ساخت این فناوری در کشور بومی سازی شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: این کارگاه 700 متری در زمینه تولید لامپ های LED اس ام دی با قابلیت طول عمر حدود 6 برابری در مقایسه با لامپ های کم مصرف موجود در بازار فعالیت می‌کند.
 
محمود سلیمانی فرایند تولید این فناوری از صفر تا 100 در این کارگاه، کاهش سه برابری مصرف برق، تجزیه پذیربودن، سازگار با محیط زیست و سلامت هر موجود زنده و شکسته نشدن در صورت اصابت به زمین را از مهمترین ویژگی‌های این فناوری برشمرد.
 
وی عمر لامپ‌های ال ای دی خارجی را کمتر و قیمت آن ها را بالاتر از این نوع لامپ‌های طراحی شده دانست  و گفت: در این شرکت دانش بنیان با اضافه شدن اس ام دی به لامپ‌ها و حذف بردهای قدیمی علاوه بر کاهش مصرف 2 برابری نسبت به نمونه‌های دیگر لامپ‌های ال ای دی عمراین لامپ‌ها تا 10 هزار ساعت بیشتر شده است.
 
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تنوع تولید این نوع لامپ‌های کم مصرف را تا 40 نمونه بیان کرد و افزود: سرپیچی، کارگاهی، لامپ‌های سیار و قاب‌های 60 در 60 از جمله لامپ‌های طراحی شده دراین کارگاه است.
 
سلیمانی گفت: با راه‌اندازی این کارگاه تولیدی زمینه اشتغال 50 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.
 
وی گفت: با راه‌اندازی خط جدید تولید لامپ‌های ال ای دی کارگاهی و سوله‌ای تا بهمن امسال دراین شرکت دانش بنیان علاوه بر افزایش سه برابری تولید این نوع لامپ‌ها زمینه اشتغال مستقیم 50 نفر دیگر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز