خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه ملارد مطرح کرد:

محرومیت‌زدایی در روستاهای شهرستان ملارد با جدیت پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۹۹

فرمانده سپاه ناحیه ملارد گفت: محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان ملارد از نمونه دستور کارهایی است که با هدف ارتقاء کیفی زیرساخت ها و خدمات برای اقشار آسیب پذیر در مناطق محروم مد نظر قرار گرفته است.

به گزارش‌ایلنا، سرهنگ محسن رضایی،فرمانده سپاه ناحیه ملارد در نشست‌خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم، محسن حججی اظهار داشت: صلابت ، روحیه مستحکم ، اراده پولادین و ایمان این جوان غیور نجف آبادی، الگویی وحدت بخش به شمار می رود که اُبُهَت پوشالی دشمنان نظام و انقلاب را هویدا می سازد.

رضایی افزود: یقینا رشادت‌های مدافعان حرم در سوریه، نقش تحولات منطقه و جنایت‌های گروه‌های تکفیری و رصد پشت پرده و عقبه این جریانات، به روشنی مبرهن خواهد شد.

رضایی گفت: ایران اسلامی با برخورداری از منابع سرشار طبیعی و زیرزمینی در نقطه‌ای استراتژیک قرار گرفته و همین ویژگی‌ها و شاخصه ها باعث شده در طول دهه‌های گذشته به عناوین مختلف مورد هجمه  دشمنان این مرز و بوم قرار گیرد که به فضل الهی بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌های شوم و منحوس بدخواهان نقش بر آب شده است.

وی گفت: قطعا با حفظ اتحاد و همبستگی، شاهد استمرار و تقویت هر چه بیشتر توفیقات و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و قطعا نقش رسانه‌ها به عنوان یکی از عناصر وحدت بخش در تحقق اهداف نظام و انقلاب انکار ناپذیر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد تصریح کرد: تلاش‌ها و اقدامات سازنده بسیاری در طول قریب به چهار دهه گذشته عملیاتی شده و به فضل الهی، همچنان مردم پای نظام،انقلاب و رهبریِ معظم ایستاده‌اند.

وی با اشاره به تلاش سپاه شهرستان ملارد برای محرومیت زدایی از نقاط و محدوده‌های کم برخوردار در حوزه‌های روستایی عنوان کرد: لوله کشی آب در روستای محمد آباد قمشلو با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال،اعزام تیم های جهادی  به مناطقی که از حیث امکانات زیر ساختی با کمبود و کاستی مواجه هستند، مقاوم سازی و نوسازی منازل روستاییان در برخی از مناطق محروم، تنها نمونه‌ای از اقدامات عملیاتی شده به شمار می رود.

رضایی عنوان کرد: در حوزه آموزشی و فرهنگی نیز سپاه ناحیه ملارد با تعریف و طراحی برنامه‌هایی مدون و اصولی،تلاش کرده حتی المقدور تهدیدات فرهنگی را کاهش دهد و خوشبختانه در این بخش نیز به موفقیت های برجسته‌ای دست یافته‌ایم.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد نیز در سطح استان تهران نمونه شد و با اعزام گشت‌های ارشادی به منطقه سرآسیاب،موارد لازم و مقتضی بصورت ایجابی و فارغ از اقدامات و برخوردهای سلبی و قهری، پیگری و تذکر داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد گفت: با عنایت به تاکید مقام عظم رهبری بر لزوم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مجموعه سپاه در رصد و ردیابی کالاها و محصولات قاچاق نیز ،اقدامات متعددی را عملیاتی ساخته و خوشبختانه به توفیقات بسیاری نیز در این حوزه دست یافته‌ایم.

وی در خاتمه با اشاره به تلاش بسیج و سپاه در راستای مقابله با قاچاق به عنوان یکی  از موانع جدی در مسیر پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی،یادآور شد:در شهرستان ملارد،سپاه این منطقه، با کنترل محسوس و نامحسوس جاده‌ای و ترانزیتی و اعزام گشت‌هایی ویژه ، از هیچ اقدام سازنده‌ای برای مقابله ، مهار و کنترل این ناهنجاری اقتصادی دریغ نخواهد کرد و یقینا روند دستیابی به توفیقات حداکثری در شهرستانی با 960 کیلومتر مربع،با همگرایی و هم افزایی هر چه بیشتر تسریع و تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز