خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری دیواندره:

آمار پرونده‌های اختلافات خانوادگی در دیواندره بالا است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۹۳

رئیس دادگستری شهرستان دیواندره گفت: آمار پرونده‌های اختلافات خانوادگی در این شهرستان بالا است.

به گزارش ایلنا، امیرعباس اصانلو در دیدار با فرماندار و امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: آمار پرونده‌های اختلافات خانوادگی در این شهرستان بالا است و باید روحانیون جهت‌جلوگیری از متلاشی‌شدن بنیان خانواده‌ها همکاری داشته باشند.

وی تأکید کرد: با فرهنگ‌سازی می‌توان از تشکیل بسیاری از پرونده‌های خانواده در دستگاه قضا جلوگیری کرد.

رئیس دادگستری شهرستان دیواندره تصریح کرد: امامان جمعه و جماعت و همچنین رسانه‌ها با فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم می‌توانند به پایین آوردن آمار بسیاری از پرونده‌ها به‌ویژه اختلافات خانوادگی کمک کنند.

وی افزود: مشکلات فراوانی در سطح شهرستان دیواندره وجود دارد که تنها با همدلی، همکاری و تعامل قابل حل است.

اصانلو افزود: باید تعاملات به‌صورت سازنده، همه‌جانبه و همچنین در چارچوب قانون و رعایت استقلال دستگاه‌ها مخصوصاً دستگاه قضایی باشد.

وی اظهار کرد: فضای مجازی باید در راستای فرهنگ‌سازی و پیشگیری مورد استفاده قرار گیرد نه اینکه هتک حرمت کند و در جامعه موجب ایجاد تنش شود.

رئیس دادگستری شهرستان دیواندره گفت: متأسفانه برخی از مطالب منتشر شده در فضای مجازی با فرهنگ و حرمت مردم دیواندره همخوانی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز