خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خبرداد:

نصب سی.تی اسکن پیشرفته بیمارستان محمدرسول الله(ص) نیکشهر بزودی

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۰۴۸

سرپرست دانشکده علوم پزشکی‌ایرانشهر گفت: سی.تی اسکن پیشرفته بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیکشهر طی چند روز آینده نصب خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم  پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در ادامه توجهات خاص وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی مناطق محروم و درراستای توسعه خدمات تشخیصی درمانی و با دستور ویژه مقام  عالی وزارت و پیرو پیگیری‌های مکرر رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و نمایندگان ایرانشهر، نیکشهر و قصرقند برگ زرین دیگری به خدمات دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزوده شد.

مهران امینی فرد ادامه داد: یکی از آرزوهای دیرینه مردم شریف نیکشهر، قصرقند و فنوج، تجهیز بیمارستان محمدرسول الله(ص) نیکشهر به دستگاه سی. تی اسکن بوده که به لطف خداوند و دعای خیر مردم قدرشناس منطقه و نگاه ویژه وزیرمحترم بهداشت و درمان به این حوزه، این آرزو محقق شد.

وی افزود: این دستگاه از نوع 16 اسلایس است و از تجهیزات پیشرفته تصویربرداری به شمار می رود.

امینی فرد تصریح کرد:  این دستگاه مدرن روز گذشته به بیمارستان  محمد رسول الله نیکشهر منتقل شد و عملیات نصب آن طی چند روز آینده نهایی خواهد  شد.

وی با اشاره به راه اندازی سی تی اسکن نیکشهر افزود:این دستگاه با صرف هزینه ای بالغ بر بیست و پنج میلیارد ریال اعتبار و از طریق سرمایه گذاری مشترک دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و شرکت سرمایه گذاری تبسم  نصب و راه اندازی خواهد شد.

امینی فرد عنوان کرد:با نصب این دستگاه ضمن توسعه خدمات تخصصی تشخیصی و درمانی شاهد کاهش چشمگیر اعزام بیماران به سایر شهرستانهاو کاهش هزینه های درمانی شهروندان خواهیم بود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با تاکید بر کیفیت دستگاه مذکور ادامه داد: این دستگاه مدرن امکان تصویربرداری از مغز،ستون فقرات،قفسه سینه،شکم،لگن و اندامها‌و آنژیوگرافی پریفرال و گردن را با کیفیتی بسیار مطلوب ممکن خواهد ساخت و نقطه عطفی در تنوع اعمال  جراحی خواهد بود و امکان اعمال جراحی پیشرفته از جمله اعمال جراحی مغز و اعصاب و همچنین  تشخیص  بیماریهای مغز واعصاب را خواهد داد.

وی در پایان از تلاشهاو زحمات همکاران حوزه های پشتیبانی و درمان دانشکده و بویژه معاونت  توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده در جهت پیگیری‌های به عمل آمده  قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز