خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان :

مسئولان تحمل خود را در برابر نقد بالا ببرند

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۵۰

استاندار کردستان نقد منصفانه را نیاز جامعه تلقی کرد و ابراز داشت: مسئولان آستانه تحمل خود را در برابر نقد و انتقاد افزایش دهند چرا که نقد به نفع جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در سومین جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری تشکیل شد، افزود: همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم فضای جدیدی در عرصه رسانه‌های استان به لحاظ کمیت بوجود آمد و در کنار آن فضای نقد و انتقاد و ارائه‌نظر در جراید بیش از گذشته فراهم شده است.

زاهدی نقد منصفانه را نیاز جامعه تلقی کرد و ابراز داشت: مسئولان آستانه تحمل خود را در برابر نقد و انتقاد افزایش دهند چرا که نقد به نفع جامعه است.

وی با بیان اینکه فضای رسانه باید نشانه افکار عمومی باشد، تاکید کرد: به تدریج باید فضای نقد از عملکرد مدیران در استان شکل گیرد و مسئولان در مقابل نیز اجازه نقد منصفانه را بدهند هرچند برای رسیدن به فضای ایده آل فاصله وجود دارد.

استاندار کردستان عنوان کرد:  یکی از نیازهای های اساسی جامعه آگاهی و دانستن است چرا که به فرموده بنیان گذار انقلاب اسلامی مردم ولی نعمت ما هستند و این حق مردم است که از مسایل و امور جامعه آگاهی یابد.

زاهدی با اشاره به اینکه رسانه ها نظرات افکار عمومی را منعکس می کنند تصریح کرد: بایستی مجموع رسانه ها به انعکاس نظرات افکار عمومی بپردازند و در این میان احزاب هم می توانند پای کار بیایند هرچند در کشور ما حزب با جهت گیری های سیاسی تعریف شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز