خبرگزاری کار ایران

قربانی مطرح کرد:

حمایت نمایندگان خراسان شمالی از ربیعی وزیر پیشنهادی کار

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۷۶۶

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ربیعی جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی است و تجربیات ارزنده‌ای در این حوزه دارد که می‌تواند در توسعه استان نقش مهمی داشته باشد.

علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بنده و آقایان اکبری، قوامی و شوشتری در مجموع از اقدامات دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راضی هستیم و از وی حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی قطعاً از دکتر ربیعی وزیر پیشنهادی کار دولت دوازدهم با اعطای رأی اعتماد به ایشان حمایت خواهند کرد.

وی افزود: البته نقدهایی به عملکرد ایشان طی چهار سال گذشته وجود دارد اما نباید نکات مثبت را فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته پیگیر اجرای پروژه فاز ۲ پتروشیمی خراسان در استان بوده‌ایم که با موانع مختلفی رو به رو شد اما اکنون توانسته‌ایم با جلسات مختلف مشکلات پیش رو را کنار بزنیم و در آینده نزدیک منتظر اجرایی شدن این پروژه کلان در استانمان باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر ربیعی جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی است و تجربیات ارزنده ای در این حوزه دارد که می‌تواند در توسعه استان نقش مهمی داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز درباره فاز دوم پتروشیمی خراسان گفت: با نوشتن نامه‌ای با موضوع کارشکنی دو سهامدار پتروشیمی خراسان و امضای آن توسط ۵ نماینده استان توانستیم دستور اجرایی شدن و رفع مشکلات پیش روی این پروژه را با تهاتر و یا خرید سهام این شرکت‌ها از وزیر کار بگیریم.

علی قربانی اظهار داشت: در گفت‌وگویی که با وزیر نفت داشته و نامه‌ای که با این مضمون ارسال کردم، دکتر زنگنه وزیر نفت دستور تأمین خوراک فاز دوم پتروشیمی به میزان یک‌میلیون و ۷۵۹ هزار مترمکعب گاز در روز را داد.

وی افزود: بحث تأمین خوراک از ملزومات اجرایی شدن فاز دوم پتروشیمی است که دستور کتبی آن نیز طی همین روزها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز