خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای مطرح شد؛

واکنش‌نماینده و فرماندار دزفول به شایعات انتقال آب سد دز به شهرستان اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۴۵۵

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول در خصوص شایعات انتقال آب دز" به شهرستان اندیمشک واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس پاپی زاده نماینده مردم شهرستان دزفول  و حبیب آصفی فرماندار این شهرستان با صدور بیانیه‌ای مشترک که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفت، نسبت به انتفال آب سد دز به شهرستان اندیمشک و حواشی آن واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: "مردم همیشه قهرمان شهرستان دزفول لایق بهترین‌ها هستند و خدای منان را شاکریم که توفیق خدمت گزاری به شما مردم نجیب و ولایت مدار و شهیدپرور شهر مقاومت وایثار، دزفول همیشه سرافراز را بر دوش ما نهاده است."
 
در چند روز گذشته حواشی زیادی در خصوص انتقال آب دزفول فضای شهر را در برگرفته و مردم به روش های مختلف نگرانی خود را از این موضوع به گوش خدمتگزاران خود رسانده‌اند.
 
قبل از هر چیز جا دارد از حسن توجه و این روحیه مسئولیت پذیری مردم که مصداق حدیث گرانقدر حب الوطن من الایمان است را ارج نهیم و از دلسوزی‌های صادقانه مردم همیشه مومن شهرستان دزفول تشکر کنیم.

حال با توجه به اتفاقات رخ داده لازم است نکاتی را محضر همشهریان عزیز عرض نماییم:
 
۱.همانطور که قبلا در جلسات و مصاحبه‌های مختلف اعلام کردیم به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد منابع شهرستان دزفول به نقاطی دیگر منتقل شود و تمام قد حافظ منافع شهرستان دزفول خواهیم بود.
 
۲.لازم است با مردم شریف شهر مقاومت و ایثار ،دزفول همیشه قهرمان این نکته را در میان بگذاریم که تا این لحظه هیچ‌گونه مجوزی نه در سطح کشور و نه در سطح استان جهت انتقال آب این شهرستان صادر نگردیده است و مردم آگاه باشند که خدمتگزاران شما تا اخرین لحظه و تا زمان روشن شدن تمام ابعاد این مسئله موضوع را از طریق کانال‌های مختلف پیگیری خواهند کرد و در برابر هر گونه مصوبه‌ای که خلاف منافع دزفول قهرمان و مردم شهید پرور این شهرستان باشد ایستادگی خواهیم کرد.
 
۳.با توجه به مسائل امنیتی و عدم اجازه به سوء استفاده  شبکه‌های معاند ، خواهشمندیم در جهت حفظ حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هرگونه دامن زدن به شایعات و حواشی که توسط برخی افراد ضد مصالح کشور نقش بندی می‌شود اجتناب نمایید چرا که قطعا اینگونه آسیب ها به نفع کشور و بخصوص در شان مردمان شهید پرور شهر مقاومت ایران نخواهد بود.
 
۴.جهت تنویر افکار عمومی و در راستای حفظ حرمت مردم قانونمدار شهرستان دزفول اعلام میداریم که پس از پیگیری معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان دزفول و نماینده شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی در خصوص آزادی بازداشت شدگان حادثه امروز و مساعدت دستگاه قضا در چارچوب رافت اسلامی ، کلیه افراد بازداشت شده آزاد و امیدواریم  که قانون به مانند همیشه خط مشی کلیه ی اقدامات حق طلبانه قرار گیرد.
 
در پایان اعلام می‌کنیم پاسخگویی به مردمی که دین خودشان را به اسلام و ایران مقتدر ادا کرده‌اند را وظیفه خود دانسته و جا دارد ضمن تشکر دوباره از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی شما مردم در برابر اتفاقات و مصالح شهرستان ، از همشهریان عزیز خواهشمندیم که اخبار رسمی را فقط از طریق مجاری قانونی پیگیری کرده و اسیر شایعات در فضاهای مجازی نشوید و ضمن حفظ خونسردی و کنترل احساسات صادقانه خود با ایجاد ارامش در فضای شهرستان، خدمتگزاران خود را جهت دفاع از شهرمان یاری کنید و همچون همیشه کنار مسئولان باشید.
 
به استحضار مردمان ولایت مدار شهرستان می‌رسانیم ، قطعا ما خادمان مردم در هر جایگاهی، عهد می‌بندیم تا با یاری خدا و خواست شما مردم، اجازه دست درازی به منافع دزفول به هیچ‌کس داده نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز