خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

استان لرستان دچار فقر مطالبه‌گری است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۰۹

استاندار لرستان در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران باید به موضوع خودباوری در جامعه بپردازند چرا که خودباوری در لرستان کم‌رنگ است.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا لرستان، هوشنگ‌بازوند در مراسم بزرگداشت 17 مرداد و تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگار رابط بین مردم و مسئولان و رکن اصلی توسعه در جامعه هستند، اظهار داشت: کار خبرنگاری به خاطر هزینه‌های اجتناب ناپذیر که دارد برای توسعه مهم است.

استاندار لرستان تصریح کرد: خودباوری در جامعه امری مهم است که رسانه‌ها در استان باید به آن بپردازند و خبرنگاران باید به موضوع مدیر جهادی بپردازند و جهادی بودن را تبلیغ کنند.

نماینده عالی دولت در لرستان با تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کار افزود: نهادینه‌کردن نوآوری در جامعه هزینه داشته ولی باید انجام شود.

وی با تاکید بر تبلیغ مدیریت‌جهادی گفت: هنر نویسندگی و خبرنگاری در تبلیغ مدیریت جهادی یک ارزش است و فرهنگ کار را باید در جامعه تبیین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه ظرفیت ها و سرمایه های لرستان باید معرفی شود، یادآور شد: نخبگان ما دچار فقر مطالبه گری بوده و بایست  مطالبات واقعی مردم را بیان کنیم.

بازوند با اشاره به این که در گفتارها صداقت و امانت بایستی رعایت شود، بیان کرد: خبرنگاران باید به موضوع خودباوری در جامعه بپردازند چرا که خودباوری در لرستان کم‌رنگ است.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز