خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کیفیت، محور فعالیت دانشگاه‌های جامع علمی وکاربردی چهارمحال وبختیاری است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۳۳۲

رئیس واحد استانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از اهداف مهم ما برگزاری دوره های تخصصی و مهارت‌افزایی و اشتغال زایی ویژه فارغ التحصیلان است زیرا در برنامه ششم توسعه هرگونه استخدام منوط به داشتن گواهی مهارتی عنوان شده است.

فرید براتی درگفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: درحال حاضر در استان چهارمحال وبختیاری 13 مرکز فعال زیر نظر دانشگاه جامع علمی و کاربردی داریم.

براتی افزود: در سال جدید تحصیلی 13 کد رشته جدید در مقطع کاردانی و 8 کد رشته در مقطع کارشناسی پیشنهاد داده شده است.

وی طراحی مبلمان، مدیریت تجاری برای متقاضیان راه اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیریت رفاه اجتماعی، بیمه و سلامت محیط زیست در صنایع را از 8 کد رشته جدید عنوان کرد.

وی بازیگری، مربیگری، غواصی، تراش سنگ‌های قیمتی، تصفیه فاضلاب و پساب صنایع غذایی، خبرنگاری و گردشگری،حفاظت از منابع و ذخایر آبزیانرا از دیگر رشته‌های پیشنهادی سال تحصیلی جدید بیان کرد.

 براتی خاطر نشان کرد: در نظر داریم رشته‌هایی که جنبه مهارتی و اشتغال‌زایی ندارند را حذف کنیم و به رشته‌های مهارتی یارانه شهریه تعلق دهیم.

رئیس جامع دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه جامع علمی وکاربردی شاغلین هستند افزود: 18 هزارو900فارغ التحصیل از مراکز داریم که غریب به 60 درصد دانشجویان مراکز شاغلین هستند.

وی احداث مرکز رشد، باشگاه دانشجویان و مرکز توسعه کار آفرینی را از دیگر اهداف و برنامه‌های قابل اجرا دانشگاه جامع علمی و کاربردی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز