خبرگزاری کار ایران

درپی‌شایعه حذف‌چهره‌های اصلاح‌طلب مطرح شد؛

نامه‌ سرگشاده اصلاح‌طلبان کاشان به رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۹۸۰

اصلاح طلبان کاشان از تغییر معاون فرماندار کاشان به خاطر داد و ستد بر سر رای اعتماد ابراز نگرانی کردند.

به گزارش ایلنا، اصلاح‌طلبان کاشان در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور از همراهی برخی از افراد در سیستم وزارت کشور با «اصحاب فشار» اعتراض کردند و خواستار رسیدگی حسن روحانی به این موضوع شدند.

متن کامل این نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر حسن روحانی

سلام علیکم؛

انتخابات آزاد در نظام‌های مردم‌سالار، بنیان دموکراسی و توسعه پایدار محسوب می‌شود که حق حاکمیت شهروندان بر سرنوشت خویش در آن تجلی یافته است.

از این رو امام امت(ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی، «میزان» را «رای ملت» دانسته و مقام معظم رهبری نیز این «رای ملت» را مظهر «حق الناس» اعلام کرده اند.

پاسداری و حراست از «حق الناس» بر اساس تکالیف شرعی، عرفی و قانونی، واجب عینی محسوب می شود. از این رو جنابعالی به عنوان منتخب و برگزیده ی این ملت شریف و فهیم و همچنین بر اساس شعارها و برنامه های انتخاباتی خود، موظف به پاسداشت این امانت در نهایت احتیاط و مراقبت هستید.

امانتی که با تلاش و کوشش برادران و خواهران متعهد، متدین و انقلابی شما در روستا به روستا، شهر به شهر و استان به استان، جمع آوری گردید و حماسه ای از جنس حماسه آفرینی خردادهای تاریخی و پرحادثه این مرز و بوم را خلق نمود.

 آنچه مسلم است، در طی این روزها و هفته های پس از 29 اردیبهشت 96، «اصحاب فشار و انصار قدرت» که در انتخابات اخیر شرنگِ تلخِ شکست را تجربه کرده اند، با انگیزه های سیاسی و بر پایه منافع گروهی و یا شخصی، در پی دخالت های بی مورد و نابجا در چینش افراد در بدنه دولت آتی خصوصاً در شهرستانها بوده و با هدف تسویه حساب های سیاسی با مدافعین حقیقی این دولت مظلوم، لحظه ای بیکار نبوده و نیستند.

متاسفانه شنیده شده، کسانی که در هفته‌های آخر قبل از انتخابات اخیر، در سخنرانی های خود صراحتاً سخن از «بدرقه دولت بی اخلاقی‌ها» سر داده بودند، امروز با سو استفاده از کرسی سبز مجلس با داد و ستد وعده و وعیدهایی، در تلاش برای تغییر و جابجایی نمایندگان عالی دولت شما در فرمانداری ویژه کاشان هستند.

«عباسعلی قپانی‌پور» برای مردم شهید پرور کاشان و چهره‌های انقلابی این شهرستان، تنها مدیری شریف، مقتدر و با سابقه و یا صرفاً معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نیست؛ او مردی متعهد و انقلابی از جنس «استقامت و مبارزه» و «مجاهدت و جانبازی» است. از نسل همان سربازان حضرت امام(ره) که در 15 خرداد 42 در میان گهواره بود و در دوران جنگ تحمیلی بر خلاف بسیاری از «مدعیان بى هنر امروز و قاعدین کوته نظر دیروز» همچون سایر فرزندان انقلابی امام امت(ره) به سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و مفتخر به دریافت نشان پر افتخار جانبازی گردید.

اینکه در محافل نیمه رسمی اما موثق شنیده می شود برخی افراد موثر در سیستم وزارت کشور در جریان رایزنی با بعضی نمایندگان مخالف دولت به منظور جلب آرا به نفع جناب آقای دکتر رحمانی فضلی، به ایشان قول تغییر و یا انتقال فرمانداران و یا معاونان فرماندار که با مشی اصلاح طلبی و یا اعتدال‌گرایی شناخته می‌شوند، داده اند. خبری که فقط آرزو می‌کنیم  صحیح نباشد چرا که بس تعجب برانگیز و ناگوار و معامله‌ای فاجعه آمیز از جنس رفتارهای مدیران دولت سابق است.

بر پایه سخنان حضرت‌عالی در مراسم روز تحلیف که « منتخب ملت باید به درستی بداند که از میان چه خواسته هایی برآمده و چه عهدی با مردم دارد که باید تا پایان به برنامه و وعده های خود وفادار بماند» و «مردم در ۲۹ اردیبهشت با زبان رأی گفتند چه می‌خواهند و چه نمی‌خواهند؛ دستگاه‌های اجرایی هم باید به رنگ آن نیازها و خواسته‌ها درآیند.» از جنابعالی مصرانه و مجدانه درخواست می نماییم دستور فرمایید ضمن بررسی دقیق این موضوع، با متخلفان که بدون اعتنا به خواست عمومی مردم، با فدا نمودن «تدبیر» به پای منافع فردی و یا گروهی، «امید» را از مردم خصوصاً حامیان راستین شما سلب می کنند برخورد جدی نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز