خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبر داد:

فراخوان جذب سرمایه‌گذار 400 میلیاردی برای ساخت شهربازی بزرگ شیراز

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۶۷

شهردار شیراز گفت: در جلسه هیات مدیره سازمان سرمایه گذاری مقرر شد زمین شهربازی در ۳۵ هکتار از اراضی ۵۸۰ هکتاری دراک و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان ساخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فارس، علیرضا پاک فطرت در جلسه شورای شهر با یک طرح دو فوریتی در خصوص ساخت شهر بازی به شورا آمد.

وی تاکید کرد: از آنجا که لزوم ساخت و تأمین مکان های ورزشی و تفریحی در دستور کار شهرداری بوده است، ساخت شهربازی طی دو سال بررسی و مطالعه شده است.

شهردار شیراز با بیان اینکه شهربازی در خور جنوب کشور در شیراز وجود ندارد، افزود: این موضوع را به سازمان همیاری های شهرداری واگذار کردیم و هم‌اکنون سرمایه گذاری برای ساخت این شهربازی با روش BOT اعلام آمادگی کرده است.

پاک فطرت عنوان کرد: از آنجا که اعلام فراخوان بیش از نود میلیارد تومان در حوزه اختیارات شهرداری نیست، برای انتشار فراخوان این پروژه چهارصد میلیارد تومانی به مجوز شورا نیاز است.

شهردار شیراز در ادامه افزود: باید این موضوع را در نظر داشت که ما توان ساخت و بهره‌برداری از این پروژه را نداریم و بهتر است این پروژه از طریق بخش خصوصی پیگیری شود و این پارک با به روز ترین و مجهز ترین امکانات توسط سرمایه‌گذار داخلی اجرا خواهد شد.

دو فوریت این پروژه و نیز مصوبه آن به تصویب شورای شهر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز