خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامى گناباد اعلام کرد:

رصد بیش از 900 کانال و گروه شبکه های اجتماعی در گناباد

کد خبر : ۵۱۹۲۶۵

فرمانده انتظامى شهرستان گناباد از رصد بیش از 900 کانال و گروه شبکه‌های اجتماعی در فضاى سایبرى توسط پلیس فتا خبر داد.‌

سرهنگ على اکبر کیانى در گفت و گو با ایلنا، اظهارکرد: از زمان راه اندازی پلیس فتا در گناباد با توجه به رصد و پایش فضاى سایبرى توسط کارشناسان این پلیس ، تاکنون بیش از 900 کانال و گروه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی رصد شده که با این اقدام کانال های مستهجن و غیر اخلاقی و گروه‌های معاند دینی و سیاسی مسدود و فیلترینگ شده‌است.

وی ادامه داد:‌پلیس فتا مستقر در خیابان سعدی ساختمان شماره 2 ستاد فرماندهی به صورت شبانه روزی ، همه سایت ها ، کانال‌ها ، گروه های خبری ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی را شناسایی و به طور مستمر رصد می‌کند و حتی در ایام حساس مانند انتخابات و سایر مناسبت ها به صورت ویژه و خاص ، رصد آنها در دستور کار قرار دارد.

کیانی تصریح کرد: در راستای مأموریت‌های پلیس فتا از ابتدای سال جاری تا کنون 65 لینک کانال و گروه مستهجن و غیر اخلاقی و 22 کانال دینی و سیاسی و 150 سایت رصد شده و از 9 گروه ورزشی و خبری و 3 سایت اجتماعی نیز تعهد آخر شده است .

فرمانده انتظامى شهرستان گناباد تأکید کرد: از عموم شهروندان درخواست داریم هر گونه موارد مشکوک چه در فضای مجازی و چه در سطح جامعه را حتما با پلیس 110 یا با شماره تماس پلیس فتا 57227735 در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز