خبرگزاری کار ایران

به مناسبت تعطیلات پیش‌رو انجام شد؛

تاکید قائم مقام وزیرکشور بر اتخاذ تدابیر لازم از سوی استانداری‌های مازندران، گیلان و گلستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۰۶۳

قائم مقام وزیرکشور در اموراجتماعی و فرهنگی از معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های مازندران، گیلان و گلستان خواست تا تدابیر لازم برای حضور گردشگران در روزهای 11 تا 14 مرداد ماه در پی تعطیلی به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری را اتخاذ کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، تقی رستم وندی قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و با توجه به تعطیلی روز شنبه مورخ 14 مرداد ماه سال جاری به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری اظهار کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود گردشگران زیادی در روزهای چهارشنبه تا شنبه (تاریخ‌های 11 تا 14مرداد ماه) به استان های مازندران، گیلان و گلستان سفر کنند.

وی با تاکید بر این که ضروری است تمامی ادارات استانی و شهرستانی ذیربط و فرمانداران شهرستان های ساحلی فعال شده، تدابیر لازم را اتخاذ کنند گفت: فعال تر کردن مدیران محل های سالم سازی شنا و تفرجگاه ها برای ارایه خدمات رفاهی - خدماتی بهتر، اجرای برنامه های فرهنگی، دینی، ورزشی و....، استقرار نیروهای انتظامی، هلال احمر و نجات غریق در نوار ساحلی به ویژه مناطق حادثه خیز به منظور پیشگیری از حوادث انسانی و کاهش غرق شدگان، حفظ ارزش های اسلامی، ترویج حیا، عفاف و حجاب و جلوگیری از مظاهر بد پوششی و بد حجابی، شنای مختلط و... بخشی از اقداماتی است که باید انجام شود.

رستم وندی همچنین تصریح کرد: الزام مدیران شهرک های ساحلی(دولتی و خصوصی)، پلاژها، هتل ها، محل های سالم سازی شنا نسبت به بکارگیری و استقرار ناجیان غریق و سایر عوامل انتظامات به منظور جلوگیری از غرق شدن گردشگران و نیز پرهیز از خدشه دار کردن عفت عمومی در آن مکان ها، نظارت و بازرسی توسط بازرسان استانداری و فرمانداری های ساحلی از محل های سالم سازی شنا، تفرجگاه ها و نقاط حادثه خیز و تاکید بر حضور فرمانداران و بخشداران شهرستان های ساحلی در ایام مذکور در حوزه شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز