خبرگزاری کار ایران

رمضانپور نرگسی در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد :

انتخاب شهردار رشت تا یکماه دیگر / 4 شاخص مهم برای تعیین‌ شهردار آینده رشت

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۷۹۸

به گفته منتخب پنجم شورای شهر رشت یکی از اولویت‌های شورا تا پیش از آغاز به کار رسمی این نهاد انتخاب شهرداری با مولفه های مدیریت شهری است.

احمد رمضانپور‌ نرگسی در گفت وگو با ایلنا  با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بخشی زیادی از جلسات ما درباره مولفه‌هایی است که یک شهردار باید از آن برخوردار باشد در مرحله بعد رسیدن به یک جمع بندی درست درباره این معیار ها است.

نماینده پنجم و ششم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز به دنبال مصداقی برای پست شهرداری  نیستیم افزود : البته مردم رشت یقین داشته باشند تا پیش از آغاز به کار شورا( 12 شهریور ماه96) شهردار منتخب را معرفی خواهیم کرد .

وی افزود : البته اگر موانعی هم پیش بیاید که اعضا نتوانند بر سر یک نفر برای پست شهرداری به توافق برسند سرپرست موقت خواهیم گذاشت.اما این قول را می دهم که عمر سرپرست موقت هم کمتر از یک ماه خواهد بود و  تا پیش از یکماه رئیس شهرداری را انتخاب خواهیم کرد.

منتخب اول مردم رشت در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مولفه‌های مورد نظر شورا برای انتخاب شهردار گفت: ما دنبال کسی هستیم که قدرت تعامل  با ارگان‌های انقلابی و گروههای ذی نفوذ در استان  را داشته باشد.

رمضانپور شرط داشتن مدیریت اجرایی موفق را یکی دیگر از مولفه های پست شهرداری دانست و افزود: بومی بودن،  داشتن تحصیلات مرتبط با مدیریت شهری و حداقل 5سال سابقه  کار اجرایی در یکی از دستگاههای دولتی از دیگر شروط اعضا برای انتخاب شهردار است.

 وی درباره عملکرد سرپرست فعلی شهرداری رشت هم گفت: از آنجا که تا پیش از 12 شهریور ماه  بنا ندارم در کار شهرداری دخالت کنم برای همین ترجیح می دهم  در این باره ورود نکرده و نظری ندهم. /  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز