خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گیلان:

دریافت شهریه مدارس غیردولتی بر اساس سامانه الگوی تعیین شهریه

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۳۰۶

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گیلان گفت: دریافت شهریه مدارس غیردولتی بر اساس سامانه الگوی تعیین شهریه انجام می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمید آقاجانی با اعلام این خبر گفت: در مقاطع متوسطه دوم نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش به میزان 8 ساعت کلاس های فوق برنامه در نظر گرفته شده است که در خارج از برنامه هفتگی مصوب برگزار می شود و شرکت در آن کاملاً اختیاری است.
 
وی با اشاره به افزایش 6 تا 10 درصدی شهریه مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد بین مدیر واحد آموزشی و ولیّ دانش آموز بر اساس  شهریه قطعی در دو نسخه الزامی است.

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه افزود: مدیران مدرسه موظفند همزمان با انعقاد قرارداد ثبت نام، یک نسخه برنامه هفتگی مدرسه را با رعایت ساعت مصوب مدرسه به اولیای دانش آموز تحویل دهد.

آقاجانی با اشاره به نحوه پرداخت شهریه در مدارس غیردولتی گفت: شهریه توسط ولی دانش آموزان به حساب بانکی مدارس واریز می شود و دریافت هر گونه وجه نقد در مدارس، غیرقانونی است.

وی افزود: شهریه مدارس غیردولتی بر اساس الگوی تعیین شهریه انجام می‌شود و متغیرهایی مانند: اجاره ملک، حق الزحمه عوامل و کیفیت خدمات آموزشی از عوامل اصلی تعیین مبلغ شهریه است.
 
رئیس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان گیلان در پایان با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت‌های مدارس غیردولتی گفت:  اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آماده دریافت نظرات و گزارش های مردمی درباره عملکرد واحدهای مختلف آموزشی است.

گیلان 2096 مدرسه غیردولتی و 70 هزار و 469 دانش آموز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز