خبرگزاری کار ایران

در سفر وزیر راه وشهرسازی به کردستان

قطعه 5 محور سنندج - دیواندره به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۷۸۲

10 کیلومتر از قطعه پنج محور سنندج به دیواندره در سفر وزیر راه وشهرسازی به استان کردستان افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا این محور بخشی از کریدور شمال-جنوب کشور است که برای اجرای آن ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

عباس آخوندی  پس از افتتاح  در جمع خبرنگاران نیز با اشاره به اضافه شدن 4پرواز جدید به مجموع پروازهای فرودگاه سنندج گفت: با اولین پرواز هواپیمای تازه خریداری شده" ای-تی- آر" به سنندج آمده ام و ظرف یکی دو هفته آینده هم ، ۴ پرواز جدید به مجموع پروازهای این فرودگاه اضافه خواهد شد.

در سفر وزیر راه و شهرسازی باقی مانده عملیات اجرایی کریدور شماره ۱۰ کشور (شمال-جنوب) شامل ۷۵ کیلومتر با ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده آغاز می‌شود.

این طرح‌ها در محورهای کامیاران-سنندج، سنندج دیواندره، دیواندره-سقز و سقز-بوکان است که شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور عهده دار اجرای این طرح‌ها است.

بازدید از سه قطعه گردنه صلوات آباد (بزرگراه سنندج به همدان) از دیگر برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان است که این سه قطعه به طول ۲۱ کیلومتر با ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در سفر گذشته وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی آن آغاز شده بود.

آخوندی ضمن بازدید از سایر قطعات درحال احداث کریدور شمال-جنوب از مراحل ساخت فرودگاه سقز نیز بازدید می‌کند./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز