خبرگزاری کار ایران

در پی بارش‌های تابستانی رخ داد؛

مسدود شدن جاده چرام-یاسوج در کهکیلویه و بویر احمد

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۷۷۸

بارش باران سیل آسای تابستانی جاده یاسوج- چرام را مسدود کرد.

به گزارش ایلنا، بخشدار سرفاریاب با اعلام این خبر اظهار داشت: باران سیل آسای تابستانی در جاده یاسوج مسدود شدن جاده چرام در پی بارش باران به چرام (باغچه سادات سرفاریاب) موجب جاری شدن سیل، طغیان رودخانه و مسدود شدن این جاده پرتردد شده که کار امداد رسانی و بازگشایی این جاده توسط نیروهای هلال احمر و راهداری ادامه دارد.

غلام حسن آتش سودا با بیان اینکه بارش ناگهانی در این مسیر و منطقه جوخانه و طغیان رودخانه سبب مسدود شدن یکی از پل‌های کوچک مسیر شد افزود: علت مسدود شدن پل وجود سنگ و گل و لای همراه با طغیان رودخانه به دهانه پل و جاده بود.
 
وی ادامه داد: جاده کوهستانی و پرتردد باغچه سادات - سرفاریاب به طول حدود ۱۷۰ کیلومتر  شهرستان کهگیلویه را به جاده اصلی پاتاوه - دهدشت و همچنین اصفهان و مرکز کشور متصل می‌کند.

بخشدار سرفاریاب اضافه کرد: سالانه به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان بیش از هفت هزار نفر از روستاییان و عشایر شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و چرام در حاشیه این جاده سکونت دارند.

وی با اشاره به وجود پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه خیز در این جاده پرتردد خواستار همکاری و توجه ویژه مسئولان و اداره کل راه و شهرسازی برای اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز این جاده شد.

آتش سودا گفت: عملیات اجرایی برای حذف برخی نقاط حادثه خیز به طول حدود سه و نیم کیلومتر دراین جاده با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از دهه فجر پارسال آغاز شده که روند اجرای آن به کندی در حال انجام است.

به گفته  مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تردد در این جاده ییلاقی عادی شده و مشکلی برای رفت و آمد خودروها در این مسیر وجود ندارد.

علی وفایی مقدم افزود: به عشایر حاشیه این جاده خسارت جزیی وارد شده که در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز