خبرگزاری کار ایران

رضائیان خبرداد:

اعطای اعتبار 725 میلیاردی به متروی شیراز در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۱۱۶

معاون استاندار فارس از تامین 725 میلیاردی هزینه ساخت متروی شیراز در دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فارس، خلیل رضائیان گفت: دولت به موازات شهرداری به پیشبرد وضعیت خطوط مترو توجه خاصی داشته و در همین راستا ۱۲۸۰ میلیارد تومان از ۲۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کل ساخت مترو را از منابع مختلف، اوراق مشارکت و اسناد خزانه تأمین کرده که از این مبلغ ۷۲۵میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.

وی افتتاح قریب‌الوقوع فاز دو خط یک مترو شیراز را با همیت خواند و گفت: احداث 24.5 کیلومتر خط مترو در شیراز در مقایسه‌ با کلان‌شهرهایی‌ همچون تبریز و اصفهان که جمعیتی مساوی یا بیشتر از شیراز دارند، امری مهم و با ارزش است.

رضائیان افزود: درباره مترو، سال گذشته درخواست تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان از ظرفیت قانون بودجه سال ۹۵ تقدیم دولت شد که تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان آن در قالب اوراق مشارکت به صورت ۵۰ درصد در تعهد دولت و ۵۰ درصد در تعهد شهرداری ارائه شده است.

وی که در مراسم افتتاح تقاطع سه‌سطحی معلم صحبت می‌کرد، کارنامه فعالیت‌های عمرانی در شیراز را طی چهار سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: چند سال اخیر  در حوزه عبور و مرور، توسعه و نگهداشت فضای سبز و جلوگیری از دست‌اندازی به برخی زمین‌ها و تملک آن‌ها خدمات مطلوبی ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز