خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی تبریز خبر داد:

مرگ پیرزن بر اثر سقوط به داخل چاه فاضلاب در تبریز

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۵۲

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی تبریز از مرگ پیرزن بر اثر سقوط به داخل چاه فاضلاب در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، حسن مطلبی با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع‌ رسانی حادثه مربوط به سقوط یکی از ساکنان شهر تبریز به چاه فاضلاب، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تبریز بلافاصله ساعت 6:42 صبح امروز گروه‌های نجات ایستگاه شماره 3 و 1 را جهت امدادرسانی به محل حادثه، واقع در خیابان شهید قره‌باغی- سه‌راهی بهشتی، اعزام کرد.
 
وی با اعلام اینکه پیرزن پس از سقوط در عمق چاه گرفتارشده بود، افزود: نیروهای آتش‌نشانی به‌محض رسیدن به محل حادثه و مشاهده سقوط پیرزن در داخل چاه، با استفاده از تجهیزات نجات وی را به بالای چاه منتقل کردند.
 
مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی تبریز تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله معاینات اولیه را بر روی این پیرزن انجام دادند که متأسفانه مرگ وی از سوی عوامل اورژانس تایید شد.
 
مطلبی با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، تأکید کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران این سازمان پس از ایمن کردن کامل محل و پوشاندن دهانه چاه و نیز ارائه تذکرات ایمنی لازم به حاضران، پیکر بی‌جان این شهروند را تحویل عوامل انتظامی داده و به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز