خبرگزاری کار ایران

شهردار اصولگرایان در میان گزینه‌های اصلاح طلبان!

چهار گزینه جدی شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۷۸

سه نامزد جدی شهرداری کرج سابقه شهرداری مناطق تهران را در کارنامه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهر کرج هم یکی از شهرهایی بود که اعضای شورای شهر آن اصلاح‌طلب شدند و حالا اعضای شورای شهر در جلسات مختلف برای رسیدن به بهترین گزینه برای سپردن سکان شهرداری کرج، با هم رایزنی می‌کنند.

هفته گذشته اعضای شورای شهر کرج در اولین جلسه خود اسامی ۲۹ نامزد اولیه شهرداری کرج را مطرح کردند و قرار است دوشنبه این هفته از این جمع گروهی ۵ تا ۷ نفره به عنوان گزینه‌های نهایی مسئولیت شهرداری انتخاب شوند.

غلامعباس آقا علیخانی معاون پشتیبانی حزب کارگزاران که سال ۹۲ از کار در شهرداری تهران بازنشسته شده است یکی از این گزینه‌هاست.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس پنجم، دانش آموخته دانشگاه اوکلاهمای آمریکا پیش از دوران نمایندگی و بعد از دوران نمایندگی، شهردار مناطق مختلف تهران بوده است.

مصطفی سلیمی شهردار مناطق مختلف تهران نیز یکی دیگر از گزینه‌های شهرداری کرج است. سلیمی جز سه نفری بود که سید محمد خاتمی نسبت به جای خالی آن‌ها در لیست نهایی شورای شهر تهران ابراز نگرانی کرده بود. سلیمی در ‌‌نهایت به نفع لیست واحد اصلاح طلبان انصراف داد.

مسعود نصرتی یکی دیگر از گزینه‌هایی است که برای شهرداری کرج پیشنهاد شده است. نصرتی شهردار فعلی قزوین است و با توجه به پیروزی لیست امید در قزوین، بعید است در شهرداری این شهر باقی بماند. او رابطه خوبی با بعضی اعضای شورای شهر کرج دارد و شاید به عنوان یک گزینه اعتدالی بتواند رضایت اعضای شورای شهر کرج را به دست بیاورد.

اصغر نصیری چهارمین فردی است که برای شهرداری کرج مطرح شده است. سال ۹۲ محسن هاشمی، اصغرنصیری، صفدر حسینی، مصطفی سلیمی، محسن مهرعلیزاده و معصومه ابتکار شش گزینه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران بودند که در ‌‌نهایت اجماع روی محسن هاشمی صورت گرفت و وی نیز قافیه را به محمدباقر قالیباف باخت.

نصیری نیز مثل سلیمی نامزد این دوره انتخابات شورای شهر تهران شد اما در میان گزینه‌های نهایی فهرست اصلاح‌طلبان قرار نگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز