خبرگزاری کار ایران

وزیر فر هنگ در زنجان:

داشتن دولت زمینی با اعتماد مردم افتخار ماست/ پای مقدسات را برای اثبات بی گناهی‌مان وسط نکشیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۳۲۱

وزیر فرهنگ وارشاد اسامی با بیان اینکه امروز رسانه به یک قدرت نرم جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: برای تامین منافع دشمن از قدرت نرم استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی امروز در سفر یکروزه به استان زنجان و شرکت در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از استان‌های موفق در تجلیل از فرهیختگان فرهنگی و مذهبی بوده است،  گفت: در حال حاضر 2 هزار و500برنامه در حال اجرا در کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای برنامه های گوناگون در سطح کشور در دهه کرامت ، اظهار داشت: موتور محرکه نطام و دولت مردم هستند.

وی ، با بیان اینکه مجموعه شاخص ها و آمار ها نشان دهنده  این است که ادامه برنامه‌های گذشته امکان نداشت، ادامه داد: لازمه حرکت در کشور تغییر ریل توسعه بود .

این مقام مسئول کشوری در استان  ادامه داد: استان زنجان می تواند پرچمدار فرهنگی و وفاق ملی در سطح کشور باشد.

صالحی امیری با بیان اینکه زنجان می تواند با استفاده از ظرفیتهای غنی و مردم سخت کوش و جامعه دین مدار و اخلاق گرا به یکی از کانونهای توسعه و رشد تبدیل شود ، اضافه کرد: استان زنجان باید در این دولت به استان توسعه یافته و برخوردار تبدیل شود.

وزیر فرهنگ وارشاد اسامی با بیان اینکه امروز رسانه به یک قدرت نرم جهانی تبدیل شده است،  تصریح کرد: برای تامین منافع دشمن از قدرت نرم استفاده می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلابی  بودن شعار نیست بلکه شعور است،  ادامه داد: امروز تلاش برای حل مشکلات مردم اولویت دولتمردان انقلابی است.

صالحی امیری ، در ادامه با بیان اینکه  ما برای اثبات بی گناهی و ناکامی خود ازمقدسات استفاده نمی کنیم ، اظها ر داشت: ما دارای دولت زمینی با رضایت و اعتماد مردم هستیم.

وی وحدت و انسجام و وفاق ملی را در کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: کوبیدن بر طیل نفاق همصدایی با دشمن است و امروز بیش از هر زمان دیگر به وفاق نیاز داریم.

صالحی امیری با بیان اینکه امروز شاهد سوء تغدیه فرهنگی در جامعه مواجه هستیم ، ادامه داد: امروزه ارتباطات خانوادگی به کمتر از 20 دقیقه رسیده است.

وی، فضای مجازی را یک فضای واقعی برشمرد و گفت: امروز باید با تولیدات محتویات گسترده اقدامات اساسی در الویتهای خانوادگی و اخلاق و آسیبهای اجتماعی و اقتصادی مقاومتی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز