خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار بوشهر :

ناوگان کشتیرانی بوشهر نیازمند بازسازی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۹۷۶

معاون عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه ناوگان کشتیرانی مسافری در استان بوشهر گفت: ظرفیت ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی در استان بوشهر نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد حسن باستی صبح امروز در نشست مدیران شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی با اشاره به ساحلی بودن استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت ساحلی بودن استان بوشهر، فرصت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف، برای اجرای طرح‌های گوناگون در حوزه تولیدی، خدماتی، اشتغال‌زایی و گردشگری فراهم کرده است.

وی با تاکید بر نقش مهم شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در تحقق اهداف و برنامه‌های تدوین شده استان بوشهر افزود: ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی در استان بوشهر  فعالیت قابل توجهی دارد که این قابلیت نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.
 
معاون استاندار بوشهر  با اشاره به توسعه ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی در استان بوشهر تاکید کرد: انتظار است شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی علاوه بر توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی، نسبت به نوسازی ناوگان در بوشهر اقدام کند.
 
باستی با تاکید بر نقش‌‌آفرینی کشتیرانی جمهوری اسلامی در طرح‌های گردشگری دریایی استان بوشهر بیان کرد: به تناسب توسعه سایر بخش‌ها در استان بوشهر، در بخش گردشگری دریایی جای کار زیاد است و شرکت کشتیرانی در این زمینه می‌تواند  بیشتر نقش‌آفرینی کند.
 
وی، گردشگری دریایی را یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های دریایی استان بوشهر، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می‌تواند به توسعه گردشگری دریایی استان بوشهر کمک کند.
 
مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر هم در این نشست گفت: همزمان با آغاز به کار شرکت والفجر در سال 65، تردد در مسیر خارگ به بوشهر توسط این شرکت هم آغاز شد.
 
مجید سجده بیان کرد: با توجه به هزینه‌هایی که کشتی مسیر خارگ به بوشهر دارد انتظار می‌رود همکاری مجموعه استان بوشهر با شرکت والفجر بیشتر شود.
 
سجده خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در سال 96، هزینه شناور مسیر خارگ به بوشهر روزانه 12 میلیون و 600 هزار تومان است و باید شرایط درآمد هزینه برای شناورها و سودآور بودن آن برای ما مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز